כאן מתחדשים שידורינו

חיפוש דירה זו חוויה מלחיצה ביותר, במיוחד כאשר יש סטופר שמראה שנשאר לי פחות מחודש עד שאני צריך לפנות את הדירה שבה אני גר. כמו הרבה סיטואציות מלחיצות, מרגישים עד כמה היינו בלחץ רק אחרי שהוא משתחרר. קודם חשבתי שהבעיות שלי להתרכז בכתיבה קשורה לקולות המלחמה שעולים מהטלביזיה, אבל עכשיו זה ברור שהיה מאוד קשה להתרכז בכתיבה במחשב כאשר כל 10 דקות עשיתי חיפוש אחרי דירה, וגם כאשר לא חיפשתי זה עדין העיק על מחשבותי.

שוק הדירות באזור תל אביב פשוט מטורף לחלוטין. הרושם שלי הוא שדירות במקומות סבירים הופכות להיות לא רלבנטיות תוך 48 שעות מרגע הפירסום שלהן, ודירות ששורדות יותר זמן בלוחות הדירות הן פשוט כמעט לא ראויות למגורי אדם בוגר (כלומר רק סטודנטים תפרנים, או אנשים ללא שום חוש אסטטי יסכימו לגור בהן). כמובן שהכל יחסי ועמית לעבודה טוען ששוק הדירות בצפון שלפני הלחימה היה עוד יותר גרוע מאחר ששם אין כמעט בכלל דירות להשכרה.

איזה מזל שאתר הומלס פתח את שירות האקפרס שלו שתמורת סכום סמלי של מספר עשרות שקלים, מחפשי הדירות יוכלו לקבל התראות על הדירות האחרונות שנכנסות ללוח. ההסבר שמלווה את השירות (הוקם בשבילנו ולמעננו) צריך להלמד בקורס צביעות למתקדמים.

אז ירדתי בסדר הגודל של הדירה וויתרתי על מספר כיווני אויר, אבל לשמחת כל הירוקים בעולם, התקרבתי למרחק הליכה מהעבודה ולתחבורה ציבורית נורמלית לתל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים