תזכורת: 09:55 אני מחבק את עצמי

לא ברור האם אפשר להאשים את החתולה בזה שלפעמים יש לה צורך להפיל את כל מה שניתן להפלה מהשולחן, או שאולי זו סתם תקלה מהסוג שקורה לפעמים, אבל הפלאפון שלי החליט שאין לי יותר מדי דברים ראויים להגיד והחליט מיוזמתו האישית לנתק את המיקרופון.

לקח לי רק שבוע להשתכנע שלא מדובר בוירוס שעובר תוך יומיים אלא ממש צריך ללכת לרופא, אז לקחתי את הפלאפון למעבדה שמעבר לכביש ובזמן שהוא בתיקון קיבלתי טלפון חליפי.

טוב שלא היו לי תוכניות לבלינד דייט סוער בסוף השבוע כי התחליפי שקיבלתי בצבע ורוד עמוק, מהסוג שלא משאיר הרבה ספק לגבי נטיותיו המיניות של מי שמחזיק אותו, אבל את השוק האמיתי קיבלתי ב9:55 למחרת כאשר לפתע החליפי התחיל לרטוט ולזמזם וכאשר פתחתי אותו ראיתי את המסר

תזכורת: 09:55 אני מחבק את עצמי

כשראיתי אותו מיד ריחמתי על האדם שהחליפי היה ברשותו לפני כן, על כך שהוא לא יודע לבד להעריך ולכבד את עצמו ונדרש לתזכורת שבטח גורו מסוג כלשהו אמר לו להכניס לטלפון שלו. יום אחרי כן כבר שיניתי קצת את דעתי כי לפחות אותו אדם יודע מה הוא לא יודע ומוכן לעשות משהו בנידון, טפשי ככל שיהיה, דבר שמעמיד אותו בעיני בכל זאת במקום טיפה יותר טוב מכל האנשים שכלל לא יודעים שהם לא יודעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים