גירסאת ניסיון לתוסף הגדרת צורות ברירת המחדל של אווטרים מgravatar

אני לא ממש חובב אווטרים, אבל כאשר קראתי שבgravatar מוסיפים בצורה די פשוטה פונקציונליות של בחירת סוגי אווטרים שונים למגיבים שלא קיים בשבילהם אווטר מוגדר בGravatar, ובעצם מאחדים פונקציונליות של שלושה תוספים לתוך המערכת, לא התאפקתי ואחרי שעתיים קיבלתי את התוסף הזה . כעת דרושים מתנדבים אמיצים שממש משתמשים באווטרים וורדפרס 2.5 בשביל לבדוק שהוא עובד (כרגע הוא נבדק רק על התקנה מקומית) ….

הוראות התקנה – מורידים את הקובץ זיפ, פותחים ומעלים את את הספריה לספריית הplugins. נכנסים לתוך מסך הניהול של התוספים ומפעילים את התוסף "default avatars". כעת אם לא מופעלים האווטרים באפשרויות >> קריאה, זה זמן טוב להפעיל אותן, ולאחר מכן ללכת ל אפשרויות >> Default avatar type ולהגדיר את סוג האווטר שישמש בברירת מחדל.

באגים שאלות וכו' פה בתגובות.

Some words in english for the people following tracbacks…

this is an announcement of a testing version for a wordpress 2.5 plugin which will integrate the ability to specify a default type of "unknown" avatars. if you are interested to test it go ahead and download it from here. after installation and activation the configuration window is under options >> Default avatar type. Feel free to report any bug to me via [email protected].

If there will be no surprises the plugin will be released into the plugin repository in the following days.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים