מירב קנר (רפונזל), סגירת קצוות

חרמון (בן כמה אתה ? ;)) פירסם את ההתפתחויות האחרונות, ואני מניח בהחלט, באירועים שסובבים סביב ההתאבדות של מירב קנר (רפונזל).

מסתבר שבעלה לשעבר קיבל את הקטעים שהיא פרסמה בבלוג שלה ומעלה אותם מחדש לישרא. אני מניח שהוא עורך אותם במקומת הדרושים בשביל לא ליצור מחדש את אותה התסבוכת. הסיפור שגרם לי להתחיל לקרוא אותה הוא (זהירות פורנו קשה) זה, אבל יש שם עוד הרבה דברים שלדעתי כדאי לקרוא, במיוחד זה.

עורך הדין חיים רביה מפרסם מאמר הבוחן את האספקטים המשפטיים של פרשת הדיבה פה.

ולסיומו של המאמרון הלא ממש שוטף הזה, אני רוצה להזכיר את השאלה שרפונזל העלתה בבלוג האחרון שלה

כך אמרה לי השוטרת:1. יש לך או.סי.די (הפרעת טורדנות כפייתית)? הפסיכולוג ישתמש בזה בבית המשפט כדי לטעון שפיתחת אובססיה כלפיו.
2. קיבלת מכות חשמל בגלל הדיכאון הקליני? הפסיכולוג ישתמש בזה בבית המשפט כדי לטעון שנפגע לך הזיכרון, ואת לא זוכרת מה קרה ביניכם.לכן, אמרה השוטרת, לא רק שהתיק ייסגר ולא יגיע לבית המשפט, אנחנו אפילו לא נזמין את הפסיכולוג לחקירה, ולא נעשה עימות ביניכם.במילים אחרות:
1. אין בישראל בתי משפט עבור נפגעות נפש שהוטרדו מינית.
2. אין בישראל וועדות אתיקה של פסיכולוגים עבור נפגעות נפש שהוטרדו מינית.גופן של נפגעות נפש פרוץ לכל יד ממשמשת ולכל זין חודרני.

(ואני בטוח שהיא היתה מסכימה שאותו הדבר חל גם על גברים פגועי נפש)

ובדיוק שכסיימתי לכתוב מצאתי את הפוסטים האחרונים שהיא פירסמה בבלוג האחרון שלה. כדאי לכם להאמין לי שאתם לא רוצים לדעת מה כתוב שם. אין שם הרבה יותר מסגירת חשבונות קטנונית וouting לאנשים שמין הסתם היא לא קיבלה את רשותם.

תגובה אחת “מירב קנר (רפונזל), סגירת קצוות”

  1. אני מאד מעריכה את האופן בו אתה מנסה לסגור קצוות ולהאיר עוד ועוד היבטים בפרשת חייה ומותה של רפונזל.

    אני לא בטוחה שהשוטרת המצוטטת בפוסט למעלה צודקת בקביעותיה. מענין לבדוק את החוק בנושאים האלה.

    מהנסיון המועט מאד שלי ושל חברים עם המשטרה למדתי להכיר בעיקר את פניה המכוערות. אולי משום כך אני נוטה שלא להאמין לנציגה שלה. אגב אותו כלל חל מבחינתי גם לגבי המערכת השופטת. מה חבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים