למה אף אחד לא רוצה לשלם לי על כתיבת תוכן שיווקי?

הפעם היחידה שהציעו לי לכתוב על משהו זה היה בחינם!!!1!! ועכשיו אני קורא שלא רק שיש בלוגרים שקיבלו סכומים של מאות שקלים על כתיבת תוכן שיווקי אלא שיש גם בלוגר אחד שמטיסים אותו לניו יורק במיוחד לצורך הזה :( . שמישהו כבר יגאל אותי מבתולי!!!11!!!

(נא לשים לב לקטגוריה. נורא בא לתייג כ"חגיגה של צביעות ודחיפת אף" אבל אני אתאפק)

3 תגובות “למה אף אחד לא רוצה לשלם לי על כתיבת תוכן שיווקי?”

  1. יובל דרור כתב בפירוש שהתנאי שלו היה שהוא לא יכתוב תוכן שיווקי. אבל זה אף פעם לא הפריע לך לטנף אז למה שזה יפריע לך עכשיו?

  2. גורדי המתוק והיקר, חשבתי שבמפורש הפנתי לכך שהמאמרון הזה מקוטלג תחת בדיחה.

    יתר על כן דעתי על העיסוק בנושא האם בלוגר קיבל או לא קיבל תשלום הובעה בצורה מפורשת, אבל לטובתך אני אחזור עליה בעברית – "אנשים צריכים להפסיק להסתכל מה אנשים אחרים עושים בחדר המיטות שלהם רק בגלל שהחלון פתוח, אם הם ימצאו זיון אולי זה לא יעסיק אותם כל כך" (אוקי מצטער, יצא לי בצרפתית).

    אבל אם תהיה ממש נוקדן, אין ספק שההשראה למאמרון הזה נבעה מתוך סרטן ציניות שאוכל בי בלי רחמים שלא יכל להתאפק ולשתוק כאשר ראה איך עיתונאי נטפל לכל מיני אימהות חד הוריות בגלל שקיבלו 150 שקל וקרם לחות ומדלג בקלות על מתנה של 4000 שקל שלא נדרש כל תחקיר שהוא בשביל לדעת עליה כי היא פורסמה בפומבי באחד הבלוגים הפופולאריים ביותר בישראל.

    אם נמשיך בנוקדנות, את הכסף שEMC השקיע ביובל דרור היא כבר התחילה לקבל בחזרה עוד בפוסט שבישר על הנסיעה וסיפר בפועל על כמה EMC היא חברה שמודעת לדור הWEB 2.0 וגם אם זה לא ימכור אפילו חצי מוצר בשבילה, ודאי נרשמו נקודות זכות בלבבות אלפי גיקים ישראלים (לפחות אצלי) שאולי אחד מהם יהיה בעמדת השפעה רלבנטית.

    מצידי יובל דרור יכל גם להבטיח להם שהוא ישתדל לכתוב מאמרים חיוביים כשיחזור ואני הייתי קורא. זה לא שאני חסר שכל לחלוטין ואחליט לקנות משהו רק בגלל שבלוגר כתב על זה. כמובן שאם הסכריניות שלו כלפי EMC היתה מוגזמת אז יתכן שהייתי מפסיק לקרוא אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים