מישהו בכלל מתענין בתוכן של חוק ההסדרים?

ברור שעכשיו, כמו בכל שנה לפני הגשת התקציב, יהיה את הקטע הקבוע של צווחות עד השמים שיאשימו את חוק ההסדרים בהתפשטות שפעת החזירים, ירידת מפלס הכנרת והרעש של המריבות של השכנים. אני מסוקרן לדעת האם יש פה מישהו שממש מתענין בתוכן שלו או שהדעה לגבי החוק גובשה כבר בגן חובה וחבל בכלל להתעסק בתוכן?

ויש לחוק תוכן שעשוי לענין גם את תושבי מדינת גוש דן מחולון ועד לצפון רמת אביב. לדוגמא:

  • אישור טיסות לילה בנתב"ג
  • שלילת קיצבאות ילדים מילדים (למעשה הורים) שלא עוברים חיסונים

מה הסיכוי שהנושאים האלו יעלו לדיון תחת המתקפה התקשורתית הצווחנית של היחימוביצית והגרופיז שלה? ואולי אלו נושאים שבאמת לא מענינים אף אחד?

3 תגובות “מישהו בכלל מתענין בתוכן של חוק ההסדרים?”

  1. שלילת קיצבאות כבר עלתה בבלוג של הבלונדינית הסודית (דמיין קישור כאן), וכמו שאני מכיר את הבלוגוספירה – היא לא תישאר רק שם.

    ויש שם דברים מעניינים, כמו העלאת המס על הדלק והסיגריות, פתיחת יבוא מקביל של כלי רכב, מכירת רשות הדואר, איחוד החינוכית עם רשות השידור, ועוד, ועוד. בטח עוד נשמע על זה הרבה.

    1. רק אחר כך ראיתי את הדיון אצל הבלונדינית, זה יכול להתפתח לדיון מאוד מענין על אחריות הורית וגבולות החדירה של המדינה לצורת התנהלות של תא משפחתי. השאלה היא האם באמת כל הנושאים האלו שהם מענינים בפני עצמם יזכו לדיון רציני (שני בלוגים שביום חם מאוד ביחד יש להם אולי מאה קוראים ממש לא נחשבים לצורך הענין).

      שאלה לא פחות מענינת היא האם מישהו היה בכלל נחשף לנושאים האלו אם לא היה מדובר בחוק ההסדרים והיו מעבירים אותם כהצעות חוק פרטניות (אני מניח שלהורים שלא רוצים לחסן אין לובי בכנסת שהיה מיודע על כך).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים