כמה שווה קרדיט בfooter של אתר?

הציעו לי להקים אתר שצפויה בו תנועה סבירה של גולשים וביקשו ממני הנחה תמורת קישור לאתר שלי. אני אף פעם לא הבנתי למה בעלי אתרים שמזמינים עבודה בתשלום מוכנים להפוך את האתר ללוח פרסום חינמי עבור מבצע העבודה למשך כל חיי האתר, ולכן גם אף פעם לא העלתי בדעתי לבקש קרדיט כזה.

השאלה היא מה שווה הקרדיט הזה. מבחינת SEO הוא לא שווה כלום עבורי מאחר שכשמחפשים את שמי (וזה מה שיש בדרך כלל בקרדיט) בגוגל מוצאים אותי בקלות, לכן השאלה היא האם אנשים בכלל עוקבים אחרי קישורים כאלו ובסופו של דבר גם ממש מזמינים עבודות?

מה דעתכם, לפי מה ניתן להעריך כמה שווה קישור כזה?

4 תגובות “כמה שווה קרדיט בfooter של אתר?”

  1. לדעתי זה שווה, כבר יצא לי להזמין עבודה ממישהו שראיתי את הקרדיט שלו ככה.
    כמה זה שווה? זו שאלה גדולה מדי… אני מניח שזו פונקציה של כמות הכניסות לאתר.

  2. מרק,

    יכול להיות שמבחינתך הפונקציה צריכה לקחת בחשבון לא רק כמה אנשים יראו את האתר, אלא גם עד כמה אתה מעוניין שהעבודה הזאת תקושר אתך.

    אתה יודע, שלא כמו אצל פוליטיקאים, אצל רוב בעלי-המקצוע זה דווקא חשוב לא רק שמזכירים את השם שלך, אלא גם באיזה הקשר.

    מקווה שעזרתי!
    דותן

  3. אני שם קרדיט בחלק מהאתרים שעיצבתי עם קישור לאתר שלי ואני מפרסם קישור לאותו אתר מהאתר שלי. התוצאה טובה לי כי אם אנשים אהבו את האתר הם יפנו אלי, וזה טוב גם לאתר כי זה משפר לו קצת את הדירוג בגוגל. בקיצור, כולם מרוויחים, ובכל מקרה לא מדובר על שווה כסף אלא ע"ב אינטרסים והסכמה הדדית.

  4. זה שווה. שווה מאוד. בהיבט של SEO פחות, אבל אם האתר הוא מעניין ונראה טוב, אז הלחיצות על הקרדיט של מי שהקים אותו הן מאוד רלוונטיות.

    אני יכול להעיד על עצמי שאני כמעט תמיד כשאני רואה אתר שמעוצב /בנוי/משהו, אני בודק את הקרדיט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים