CSI קריקט

אין לי מושג האם קריקט משעמם יותר מבייסבול, או ההפך. שני המשחקים גורמים לי לזפזף מידית אם נקלתי בטעות לערוץ שמשדר אותם.

אולי יש משהו שאני לא מבין בקשר לשני ענפי הספורט האלו כי הרי הבייסבול הוא ספורט פופולארי בארצות הברית קובה ויפן (טריוויה: האם ידעתם שהחל מהקיץ תהיה ליגת בייסבול מקצוענית בארץ?) ואנשים משתגעים אחרי קריקט לא רק באנגליה מולדתו, אלא גם בפאקיסטאן והודו.

כמו בכל ספורט המכבד את עצמו פעם בארבע שנים נערך הגביע העולמי. השנה הוא נערך באיים הקריביאים וכבר במשחקים הראשונים ארעה הפתעה ענקית כאשר אירלנד הקטנה ניצחה את פאקיסטאן. יום מאוחר יותר, עוד לפני שאנשים הספיקו להתאושש מההפתעה זומנה להם הפתעה נוספת כאשר התגלתה גופתו של מאמן  פאקסיטאן בוב וולמר בחדר המקלחת בחדר המלון שלו.

בהתחלה הספקולציה היתה שהמוות נגרם כתוצאה מהתקף לב שנגרם בגלל ההפסד, אבל תוך יום החלו לצוץ שמועות שמשטרת ג'מייקה לא מסוות את המוות כאירוע טבעי וביום שישי בערב יצאה הודעה רשמית על כך שהמוות נגרם כתוצאה מחניקה (על הפופולאריות של הספורט תעיד העובדה שBBC הבינלאומי קטע את השידורים למבזק מיוחד).

האירוע הזכיר לי את הרצח של אנדרס אסקובר שאחד המניעים לו יוחס לשער העצמי שהוא כבש בגביע העולמי הכדורגל, אבל השמועות שמסתובבות כרגע בערוצי החדשות הבריטים מדברות על רצח לא בגלל עצם ההפסד לאירלנד אלא בגלל שוולמר גילה שהתבצעה "מכירה" של המשחק.

לא משנה מה תהיה תוצאת החקירה, אני כבר לא אוכל לחשוב על קריקט כמשחק של ג'נטלמנים אנגליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים