פה הסתימו שידורינו לבינתיים

כשהם יתחדשו, וסביר מאוד להניח שזה יקרה כשאני ארגע והחליט מה בעצם אני רוצה לעשות, סביר להניח שזה יהיה במתכונת אחרת.

כשחנן סגר את הוובסטר עפר מבלוגיש הציע לי לעבוד יחד איתו על בלוגיש. דחיתי בנימוס את ההצעה מאחר שרציתי את החופש להגיד "לא בא לי יותר" מתי שמתחשק לי בלי להרגיש שאני חייב משהו למישהו. תודה לכל האנשים שהזכירו לי שאני לא חייב להם כלום.

12 תגובות “פה הסתימו שידורינו לבינתיים”

  1. יש אנשים שמבלבלים בין הנגיש לציבורי. נמאס לקרוא את כתבי הפלסטר הצדקניים שלהם. אני אפתח מחדש כשאמצע איך לעשות זאת בצורה שתבהיר מעבר לכל צל של ספק שדברים שנמצאים באתר שלי הם שלי.

    אולי אני אפתח גם תחת שם בדוי בשביל שהם לא יחשבו שהם יודעים עלי משהו. (ולא שמהבלוג הזה אפשר ללמוד עלי יותר מדי)

  2. זה בסדר, אני משתדל לא להיות פסיב אגרסיב. אני לא רואה כרגע שום צידוק לקיומו של הוובסטר במתקונתו הנוכחית, אם כל ההבדל בינו לבין אגרגטורים אחרים זה הערכים של המפעיל שלו.

  3. זה אולי נשמע לך מוזר, אבל הוובסטר שלך היה המועדף עלי. קודם כל ראיתי שעשית מאמץ לשנות ולשפר (ויש לי כמה הצעות, אם אתה מעוניין), ושנית הוספת אליו פידים מדי פעם, וזאת בניגוד לבלוגיש שפשוט לא עונים למיילים. ענבים הוא חביב אבל נותן רושם אליטיסטי, וחסרים בו הרבה בלוגים שמעניינים אותי.
    בקיצור, אנא שקול שנית.

  4. לקח לי רק 4 שעות ומשחק כדורגל טוב אחד להבין שאני מעניש קודם כל את עצמי.

    אה, וגם שוקי גלילי כתב שאני יותר גרוע מגזען, ואין דבר שיותר משמח אותי בחיים מלנסות לעצבן פוץ שחושב שהשמש זורחת מהתחת שלו.

  5. רו"ש,

    אי מענה למיילים זה אינדיקציה לאי עדכון האתר? כפי שכתבו באודות, "לא בטוח שנספיק לחזור לכל בקשה, אבל אנו מבטיחים לעקוב ולבדוק בעניין כל בלוג שמוצע."

    האתר מתעדכן באופן שוטף, [יש איזה תקלה עם המונה שקפא בדף הראשי] ובקרוב גם ישופר משמעותית.

    יעקב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים