ידיעות בלבדיות מהרשת הישראלית

בעיסקת חילופי מניות, התמזגו היום בבוקר blogish ו indieweb. עצם המיזוג מראה ששוק תואמי הוובסטר הגיע לרוויה והדרך היחידה להגדיל את שורת הרווח היא מיזוג וקיצוץ עלויות על ידי קיצוץ משרות כפולות כמו המזכירות למנכ"לים ;).

לפני דקות מועטות התבשרה מערכת "מרק בשבילי" שנפתח פורטל אינטרנט חדש בשם מיניבוקס. אנשי המערכת מנסים עכשיו לברר איך הפורטל החדש מתכוון למצב את עצמו בשוק רווי פורטלים גדולים מחד, ובסטרים קטנים מאידך ועוד הרבה חיות משונות באמצע.

7 תגובות “ידיעות בלבדיות מהרשת הישראלית”

  1. זה ממש לא שלי. לא נראה לי שהאנשים, שללא ספק השקיעו הרבה עבודה באתר, החליטו מה הם רוצים שהאתר יהיה כי עם כל הכבוד לניימן 3.0, הדברים שהוא כותב לא ממש מתאים למי שרוצה להתעדכן בכותרות האחרונות מNRG.

  2. מיניבוקס הזה מזכיר לי אתר אחר שנקרא דף לבן שיודעתי לא מזמן שהדוג'ו צורף אליו בקטגוריית תוכן איכותי.
    רק שמעוצב קצת יותר טוב (ועדיין מרגיש עמוס מדי).
    קצת כמו העמוד של start.co.il שהיה מאוד פופולרי פעם.
    מלבד העובדה שזה יופי של חיזוק לאגו ולכאלה קשה לי להגיד לא, עם כל הוובסטר\בלוגיש\ענבים\שווהקריאה\ישראלוונטי, כבר נהיה לא נעים.
    אני מרגיש כמו הגרסא הבלוגרית של מיסטר סמית' מהמטריקס.

  3. כתבתי כרגע תגובה דומה לפוסט של יובל במאבד תמלילים, אז אני מתנצל מראש על כך שאני חוזר על עצמי.

    תודה על המחמאה וגם על הביקורת, אנחנו לומדים ומפנימים.
    בעיקרון, האתר נבנה לקהל הישראלי הרחב ולא לנישה הספציפית של כותבי הבלוגים (וצופיהם). הרעיון המקורי לקוח מ-popurls.com שגם שם הדגש הוא על עדיפות העורך.

    באיזשהו מקום, אנחנו מאמינים שרסס והרשת הסינרגית שמתחילה לעשות באזזים נוספים בימים אלו תיצור סוג חדש של "עיתוני-רשת", בהן יש עורך ראשי שמחליט איזה כתבות לעלות ואיזה כתבות להוריד (או במקרה שלנו – איזה רסס לשים ואיזה רסס להוריד) והעורך הזה מתבסס על שיקולים אישיים, שיקולי חברה, שיקולי פופולריות קהל, שיקולי נישות, שיקולי רווח והפסד וכו'.

    כאחד ממקימי האתר, אני חייב לציין שהאתר נובע מצורך שחוזר ועולה בקרב חברינו, מכרים לעבודה וקולות נוספים ברחבי הרשת שהוא – מה יש לעשות באינטרנט? בתור משתמשי אינטרנט כבדים ברמות אחרות שעוסקים במקצוע הזה כבר מספר שנים, אנחנו מתיימרים לתת את התשובה, או לפחות לנסות לעשות עבודה טובה בנושא. כשהראינו את האתר לחברים (שמיד רצו לקטגוריה "ספורט") התגובות שקיבלנו היו בדרך כלל – לחיצה על אחד מהכותרות. פשוט כי הם מצאו משהו שעניין אותם. באינטרנט.

    מטרה נוספת ששמנו לפנינו הייתה לפתוח בפני משתמשי האינטרנט מכל חתכי האוכלוסיה את העולם שמעבר לנענע, וואי-נט, הארץ או CNN. וזהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים