ספאם זה רע!!1!! – כלומר חוץ מהספאם שלי שהוא דוקא טוב !!1!!

אנשים כל הזמן שואלים "אבל למה מישהו בכלל משלם על שליחת ספאם, הרי אף אחד אף פעם לא קונה את המוצרים המפורסמים דרכו?". למרבה (חוסר) המזל יש לנו הדגמה חיה שלמרות מה שאנשים נוטים לחשוב, אנשיםם דוקא קונים מספאם.

בדה-מרקר יש תחרות טפשית כלשהיא שבה אנשים שלומדים לתואר במנהל עסקים אמורים להמציא קמפיין שיווקיים עבור כל מיני משימות*, וכנראה שהצבעה של גולשים מהווה חלק משיקולי הציון.

לאחת מהמתמודדות יש חבר שעושה דברים לוורדפרס, ומאחר שהוא חבר מאוד נאמן, כנראה במסגרת אובדן ההגיון הכללי שגברים חווים מול אישה שממש מסכימה להיות במערכת יחסים איתם, הוא פרסם קריאה להצביע עבורה בקבוצת הדיון של וורדפרס. אם יש מקרה יותר ברור של ספאם, אז אני לא מכיר אותו.

אם את עצם שליחת הספאם ניתן להסביר בחולשות גבריות, איך בדיוק ניתן להסביר שכתוצאה מהספאם אנשים ממש הלכו והצביעו עבור אותה בחורה? בסופו של דבר קבוצת הדיון של וורדפרס היא מקום בו בדרך כלל מסתובבים אנשים עם הבנה טכנולוגית מעל הממוצע ובטח הם מפעילים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שהם מכירים למלחמה בספאם ובטח מקללים לפחות פעם בשבוע את בזבוז הזמן שההתעסקות עם ספאם גורמת להם, אז למה לכל הרוחות הם קונים מוצר שפורסם בספאם?

*אני מניח שהם עושים את תוך כדאי עצימת עיניים חזקה וניסיון לדמיין שבמקום הדירה השכורה בת ה40 בה הם נמצאים, הם כרגע חלק מצוות המתחרים של "המתמחה", ונמצא במלון או וילה של דונלד טראמפ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים