נקלעה

לגמרי בטעות. היא היתה במסיבה ושיחקו מחבואים וכיסו לה את העיניים ופתאום באו חייזרים וחטפו אותה, אבל אחרי שהם התקשו להמריא בגלל משקל עודף הם נחתו והורידו אותה מהצלחת המעופפת. כך היא נקלעה למקום שכל ילד עם IQ 100 לא היה הולך אליו (ועובדתית, פרט לה, כנראה אף ילד, או לפחות מעט מאוד, באמת לא הלך לשם).

למה השמאלנים כל הזמן מנסים לשכנע אותי שכל הערבים הם בעלי פיגור שכלי?

3 תגובות “נקלעה”

  1. לא נקלעה
    הלכה לשם.
    באמת מעניין אותי לשמוע מה אתה מעריך שהיא עשתה שם.
    באה לבצע פיגוע? לאסוף מודיעין? לבדוק מוכנות של המוצב?
    ולפי מה שהצלחת לגבש מההמולה סביב,
    האם נראה לך שפסק הדין הוגן?
    אין ציניות בשאלות – באמת מעניין אותי לשמוע.

    1. אני לא מעריך כלום, אבל ברור לי לחלוטין שהיא לא הגיע לשם בטעות. האם זו היתה תוצאה של התערבות מהסוג שילדים עושים, או בגלל שהדוד שלה מהחמאס שלח אותה לתצפת, לא ממש מענין אותי. אותי מענינת ההצגה שלה כאל קורבן תמים וזך לחלוטין. לא שצריך לירות בכל בן אדם שאינו טהור לחלוטין ….

      התוצאה של המשפט היתה מובנת מעליה לכל מי שעוקב אחרי מעללי התקשורת הישראלית. כתבה שבה יש רמת דיוק של 75% בעובדות היא ענין יוצא דופן, והגוזמה וההפרזה הן ענין של נורמה. השאלה היחידה היתה רק מי יעז לצאת נגד התקשורת ולא האם ימצא מישהו שיש לו קייס.
      וזה דרך אגב, כלל לא קשור למה שמכונה ההטיה של התקשורת. התקשורת מזובלת מכל הכיוונים בצורה שווה. שיבי כנראה כבר כל כך רגיל להטות דברים עד שהוא עושה את זה גם במקומות שכלל אין צורך. כלומר, האם וידוא הריגה בילדה בת 13 לא מזעזע מספיק בפני עצמו שחייבים להציג אותה כמלאך?

  2. מרק-

    אולי משום שאני מעט יותר ציני (או שמא, למוד נסיון) אני דווקא חושב שהיא נשלחה לשם (תמורת תשלום מסוג כלשהו) כדי לראות מה תהיה תגובת החיילים במוצב ואולי אפילו כדי למשוך חיילים החוצה כדי שאפשר יהיה לצלוף עליהם (כפי שאכן קרה).

    לעניין הגיל – הילדה היתה בת 13 ו-10 חודשים, קרי – 14 לכל דבר ועניין. אז למה בהמון אתרים כבר הפכו אותה לבת 12? זה כדי שהגרסא של מפקד המוצב תישמע לא אמינה; הוא טען שחשב שמדובר במישהי בת 15-18. אם היא בת 12 הרי שהטענה נשמעת מופרכת. אם היא בת 14 – הרבה פחות. מה יפים יפי הנפש בכנען….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים