יש בכלל פואנטה בלהתעצבן מכתבי הטכנולוגיה בארץ?

אני מניח שלא. מהניסיון שלי אנשים שיש להם נטיה להבנה מעמיקה בטכנולוגיה בדרך כלל לוקים בכישורי ההבעה שלהם, וכנראה שמי שיש לו יכולת ביטוי משתעמם מנבירה במסמכים הנדסיים יבשים ואם הוא לא אז ודאי שהוא מוצא עבודה רווחית יותר, לפחות ככתב טכני. למצוא אנשים שיש להם מספיק כישורים במדינה קטנה כמו ישראל כנראה שקול ללמצוא שחקן כדורסל ישראלי שהוא גם גבוה גם יודע להקפיץ וגם עם קליעה סבירה.

המאמר של דורה קישינבסקי בכלכליסט שבר אותי סופית – הוכיח שפשוט צריך לדלג על המדורים המכונים "טכנולוגים" בעיתונים. מה כבר היה בו

  • דוקטורינה חדשה שבניגוד לחוקי זכויות היוצרים בכל המדינות המוכרות לי קובעת שמי שמוריד שירים "לא חוקיים" הוא עבריין
  • רופרט מרדוק יסגור את myspace (כי אם יש ירידה בתנועה לאתר כמובן שמיד צריך לסגור אותו)
  • חוסר הבנה שפרוטוקול OPENID מיועד לניהול זהויות רשתיות ולא בהכרח זהות רשתית אחת
  • חוסר הבנה שגוגל לא תהיה ספק הOPENID היחיד שניתן יהיה להשתמש בו
  • חוסר הבנה שמי שמעניק את הזיהוי לא יכול לעקוב מה עושה המשתמש באתר שמולו הוא מזדהה ולא מתבצע לוגין אוטומטי ולכן אין פה שום "קישור" בין פרופילים אלא אם מתכוונים לקישור במובן הכי טריויאלי שלו.

לzכותה של דורה ניתן להגיד שהתרגום של התיכוניסט שהחליטו לפרסם במדור ההומור של YNET עוד יותר הזוי.

ממחר אני פותח בדיאטת קריאה.

2 תגובות “יש בכלל פואנטה בלהתעצבן מכתבי הטכנולוגיה בארץ?”

    1. יש עדיין בNRG מדור טכנולוגי?

      ואני בכלל לא רוצה לטעון, למרות שזה מה שמשתמע מאיך שאני כותב, שדורה או גורביץ, או שוקי גלילי, או רוב הכתבים האחרים הם כתבי רשת גרועים. לכל אחד מהם יש את נקודות ההתמחות שלו שבהן הם מפיקים תוצרת סבירה לחלוטין, הבעיה מתחילה מזה שתחום הטכנולוגיה הוא עצום ובמקום להודות במקומות שבהם חסר להם ידע ולהמנע מלהתיחס אליהם או לפחות לקבל יעוץ חיצוני בקשר אליהם, אין להם בעיה בכל זאת להפיק מאמר. זו כמובן לא רק בעיה של הכתבים אלא גם בעיה של העורכים שלהם (אם קיימים כאלו).

      מדורי הטכנולוגיה שקיימים היום בעצם יכולים לסקר גאדטים, ציוד הקפי ואתרים ברשת ואין להם כמעט שום יכולת לסקר טכנולוגיה שזה מה שמענין אותי. החלק "העצוב" בענין הוא שאין שום אלטרנטיבה בעברית, אפילו בלוגים טכנולוגיים בעברית הם עולם הולך ונעלם, לפחות יחסית למצב שהיה לפני שנתיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים