הבעיה האמיתית של הsearchwiki החדש של גוגל היא חוסר ניהול מוניטין

למי שבמקרה הצליח להתחמק מכל הכתבות על התכונות החדשות בממשק המשתמש של החיפוש של גוגל מצורפת תמונה איך הוא נראה בתוך תוצאות החיפוש

השירות הזה מחולק לשניים – חלק פרטי שזמין רק לך באופן אישי וחלק ציבורי שזמין לכולם.

החלק הפרטי כולל שינוי דירוג תוצאות חיפוש והוספת תוצאות חדשות, כך שבפעם הבאה בא הינך מבצע את אותו החיפוש התוצאות יוצגו לפי השינויים שלך. בנוסף ניתן להשאיר הערות לגבי תוצאות חיפוש ספציפיות.

לדעתי החלק הפרטי הוא טעות. דבר כזה צריך להיות מנוהל על ידי תוסף לדפדפן במקום לחייב פתיחת חשבון בגוגל וכניסה אליו כל פעם שמבצעים חיפוש. בנוסף הכפתורים של הדירוג מפריעים לי ויזואלית והמקום שלהם לדעתי הוא ליד הכפתור של הוספת הערה.

החלק הציבורי מציג את אוסף שינויי הדירוג וההערות הפומביות עבור החיפוש הזה והוא החלק היותר בעיתי של התכונה הזו.כך הוא נראה עבור החיפוש אחרי המונח ynet

זה מאוד נחמד שמתוך 34 האנשים ששינו את הדירוג של תוצאות החיפוש אחרי YNET בתוצאות הפרטיות שלהם 28 חשבו שהתוצאה הראשונה שמופיעה צריכה להיות גבוהה יותר, אבל בשביל להבין את הרלבנטיות של זה לגבי אני צריך לדעת משהו על ההקשר שבו זה נעשה. בצורה בא זה מוצג כרגע אין לי שום דרך להבדיל האם תוצאה קודמה מהמקום השני או מהמקום האלף, האם מי שהוריד אותה הוא עובד NRG או שהוא אוזבקי שלא קורא עברית ולא מבין למה הוא מקבל תוצאה כזו.

זה עוד יותר בולט בהערות. האם ההערה "very good news site" (לא מצליח להתאפק – פחחחחחחחחחחחחחח) נכתבה על ידי עיתונאי אמריקאי בכיר שחושב ששווה ללמוד עברית בשביל לקרוא את YNET?

בלי ידע על האנשים שמדרגים ומעירים, כל הקטע הזה נראה לי מיותר לחלוטין. בלי הידע הזה אין לי דרך לדעת האם אנשים נותנים לי עצות חיפוש שימושיות או מנסים להפנות אותי להוריד spyware חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים