איך לעשות לעצמך פרסום שלילי בצעד אחד פשוט

יש סיבה מצוינות לכך שחברות משתדלות לא להתבטא בנושאים פוליטיים – הסיכוי שתשניא את עצמך על אנשים עם דעה מנוגדת הרבה יותר גדול מזה שמישהו יזכור אי פעם שתמכת בדעתו. מסתבר שהמשווקים של אדובי בארץ מערערים על הדעה הנפוצה הזו כי הם החליטו להכנס ישר לתוך המהומה על מאומה של ה"משתמטים" ומצהירים

"

‏יום שלישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2007

חברת קוויקסופט והעומד בראשה ראובן אגסי רואים חשיבות רבה במחאה הציבורית שקמה לתופעת ההשתמטות משירות צבאי או אזרחי.
אנו ממליצים לא להעסיק אנשים שלא מלאו את חובתם למדינה ולא שרתו בצבא או בשרות לאומי/אזרחי. 

קוויקסופט נרתמת למאבק ומגייסת רבים מבין לקוחותיה לקחת חלק בקיום חברה תקינה ערכית ושוויונית, חברת קוויקסופט מזמינה חברות נוספות לאמץ את הרעיון שהשירות הוא לטובת המדינה וראוי שיהיה ערך משמעותי במדינת ישראל.

"

מילא אם היה מדובר בדעה חתרנית שהיה נדרש אומץ להביע אותה בציבור, במקרה הזה היה ניתן לבקר אותה על הטפשות אבל לכבד את האומץ, אבל החברה מביעה עמדות הלקוחות ממרכז הקונצנזוס המתלהם של עמוד המאמרים של ידיעות אחרונות, עמדות שמעוררות שאלות לגבי החוקיות של פעולות גיוס המועמדים שאותן מבצעת החברה.

לפי הכתוב בהצהרה, החברה מפלה לרעה בגיוס ערבים חרדים ואת רוב הנשים, מאחר שלא שירתו בצבא, זאת בניגוד לחוק שיוויון הזדמנויות בעבודה. אני מת לדעת מה אחוז המועסקים הערבים והחרדים בחברה ומה אחוז הנשים שמרוויחות יותר מממוצע השכר בחברה.

אותי מטריד אפילו יותר הצד המוסרי מאשר החוקי. נראה שאותו ראובן אגסי מעדיף להעסיק רוצחים, אנסים וסוחרי סמים על פני אנשים שלא עברו על אף חוק. אני מניח שלדעתו חייל משוחרר שסוחר סמים הוא אדם יותר מוסרי מאדם שלא עבר על אף חוק אך לא שירת בצבא. אני לא מצליח להבין איך אדם יכול להגיע לערכי מוסר כאלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים