זהו ניסוי של תוסף אנטי ספאם

תוסף האקיסמט לזיהוי ספאם עובד בצורה מצוינת והוא מזהה נכון כמעט את כל הספאם שמגיע לתגובות באתר. עדיין נדרשת העבודה הידנית של מעבר על הספאם שזוהה ומחיקתו. מאחר ולאתר מגיע לפחות תגובת ספאם אחת ביום (בדרך כלל יותר) ההתעסקות עם מחיקת הספאם מתחילה להיות מיגעת בפני עצמה.

אי לכך השקעתי קצת זמן במחשבה איך ניתן לעזור לאקיסמט לזהות ספאם בביטחון של 100% כך שניתן יהיה למחוק אותו מידית בזמן הזיהוי, בלי צורך באישור ידני.

ישבתי וחשבתי, ואחרי מספר ימים של מחשבה שלא הובילו לשום מקום פרודוקטיבי פתאום נפל לי האסימון. מה מאפין את התגובות באתר? שהן פחות או יותר בעברית, ומה מאפין את הספאם? שהוא כולו באנגלית. לכן ניתן בשקט להניח שתגובה שכולה באנגלית היא ספאם וניתן להתעלם ממנה.

התוצאה של כל התהליך המחשבתי הזה הוא תוסף שמותקן כרגע באתר ובודק את התגובות המגיעות ואם הן מכילות טקסט שהוא רק באנגלית הוא לא מתיחס אליהן ומבקש מהמשתמש להכניס טקסט המכיל גם אותיות שאינן באנגלית.

אתם מתבקשים לנסות להוסיף פה תגובה בעברית או באנגלית בשביל לבדוק את המנגנון. אם נראה לכם שנדחתה תגובה חוקית המכילה טקסט בעברית, אנא דווחו לי ל[email protected].

תודה מראש.

5 תגובות “זהו ניסוי של תוסף אנטי ספאם”

  1. למעשה ממש לא יותר פשוט.

    אבל סיקרנת אותי. התיעוד של הSK פשוט מפחיד ולא רציתי בכלל להתחיל להתעסק איתו. אם הוא מותקן אצלך אתה מוזמן לשתף בצדדים החיוביים והשליליים שלו.

  2. התקנתי אותו ומאז אני לא מקבל ספאם יותר.
    בהתחלה קיבלתי כל 24 שעות הודעה באימייל שמספרת לי איזה ספאם נאכל ואיזה לא. אבל אחרי נבירה קצרה באפשרויות גיליתי איך מסירים את זה.
    פעם אחת בלבד הוא אכל לי תגובה שלא היתה ספאם. גיליתי את זה במעבר השבועי שלי על רשימת הספאמים שנאכלו ושחררתי אותו.
    כמו כן הוא מוסיף הודעה בתחתית הFOOTER שאומרת שהבלוג מוגן ע"י spam karma אבל גם היא ניתנת להסרה או עריכה באפשרויות.
    יש אפשרות להחליט על החומרה של כל אחד מסינוני הספאם שמתבצעים שם (סינון ע"פ JS, סינון ע"פ זמן תגובה ועוד כל מיני שלא היה לי כוח להתעמק בהם).
    סביר להניח שאני, שלא נתקל ביותר מדי ספאמים, לא נתקלתי בכל מיני באגים שיכול להיות ויש בפלאגין, אבל אני מאמין שאם היה משהו רציני הייתי נתקל בו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים