שכחו לדווח בקפטן אינטרנט

אתר עיתון הארץ סוף סוף תומך בשועל האש.

עידכון 13:10

יש אנשים שטוענים שהאתר עדיין לא עובד. אצלי בגירסה האנגלית של שועל האש 2.0 האתר עדיין עובד.

עידכון 18:10

מקור הבלבול לעובד/לא עובד מקורו אולי בהגדרה מה המשמעות של עובד. בשבילי המשמעות היא שניתן לקרוא את הכתבות בלי לשנות את ההגדרות של הדפדפן. אנשים אחרים יש להם ציפויות יותר גבוהות ומצפים שכל התכונות יעבדו, ופרסומות לא יסתירו את התגובות וכיוצא בזה. אני כנראה למדתי להסתפק במועט ולא לצפות לניסים, כי למיטב ידיעתי אף אחד מהאתרים הגדולים לא תומך בשלמות בשועל האש.

17 תגובות “שכחו לדווח בקפטן אינטרנט”

  1. עובד יפה בדף הראשי ובכתבות שבו.
    עדיין לא עובד בקפטן אינטרנט ובכתבות שבו.

    בבלוג שלך כאן, בצד שמאל – הכותרות "ניווט" ו"נושאים" נראות אצלי עם סימן מוזר במקום "נ".

  2. עובד היטב. הם משתמשים בנט-אפ (1.1 tm-grm-gl02 (NetCache NetApp/5.6.2R1) כפרוקסי\לואד בלנסר, ויכול להיות שאחד או יותר מהשרתים מאחורה עדיין לא מעודכן, מה שעשוי להסביר את אלה שלא עובד להם.

  3. אני לא איש טכני ולא מבין יותר מדי בסוגיות אלו ואחרות, אך אצלי עדין יש בעיה בחלק מעמודי הארץ לדוגמא הפרסומות עולות על התגובות

  4. מעניין למה הם נכנעו, ומה גרם להם ממש לעשות את זה.
    עכשיו תור YNET. ונענע. ו-וואלה. ו-NRG (במקומות מסויימים). ומרבית אתרי הממשלה. והאתר של דן ושל אגד. ודהמרקר ו.. שאני אמשיך? :)

  5. פינגבק: שווה קריאה
  6. כל פעם אנשים "מגלים" מחדש כי הבאג נעלם, בעוד אחרים בשלב מאוחר יותר מתלוננים על חזרתו.

    כדי לעשות סדר – הבאג עדיין שם. חלק מהדפים באותו השרת קריאים, וחלק לא. כרגע, למשל, הדף הראשי של הארץ תקין, אבל מקומות אחרים כגון "קפטן אינטרנט" או "המהדורה המודפסת" עדיין עקומים. במרבית המיקרים ניתן לזהות את הדפים התקינים באמצעות המחרוזת spages (דפים סטטיים?) בכתובת הדף, ואת הדפים השבורים באמצעות המחרוזת pages באותו המיקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים