מעצבן אותי ולא ממש מצליח להבין למה

הבוקר נפתח עם ההטפלות היומית לגרגריוס. מילא אם השיפוט בסגנון "אל תסתכל בתוכן אלא בקנקן" היה בא מאנשים שלא מבינים קוד פתוח וחושבים שהמראה החיצוני הוא איזושהי גזרה משמים, אבל מהפרדוקס הייתי מצפה ליותר.

אז סתם למען הסדר הטוב, מעבר לסידור ערוצים במחיצות וחלוקה לקטגוריות, הגרגריוס מאפשר הדבקת תוויות גם בצורה שיתופית (כלומר כל גולש יכול להדביק תווית).  אם יש מגרעות בגרגריוס הן נובעות מכך שהוא כתוב בצורה מונחת עצמים (OOP) דבר שמקשה לעיתים על המעקב אחרי הקוד. נראה שיש צורך להגיד את זה – בסופו של דבר, בתלות בזמן ובחשק שיקציבו לי האלים, תואם הוובסטר שלי לא יראה כמו בלוגיש.

בצהריים גיליתי שזוטות עושה לעצמו עבודה קלה ומציג את הרסס שהוא קורא מתוך תואם הוובסטר שלי. נכון שחיקוי (ועל אחת כמה וכמה העתקה) הוא הבעת החנופה האולטימטיבית, אבל אף פעם לא אהבתי מעתיקנים.

4 תגובות “מעצבן אותי ולא ממש מצליח להבין למה”

  1. למה הטפלות יומית? מתי כבר נטפלתי?

    עם כל הכבוד למה שגרגריוס יכול לעשות, ואני מתארת לעצמי שאתה מתכנן המון, זה לא מה שיש כרגע (ראית איך התוויות נראות?).
    כשתוסיף עוד פיצ'רים ותוסיף עוד משהו חוץ מאגרגטור (כמו הקורא של גרייפס) אני אהיה הראשונה שתחמיא.

  2. למה לריב? לא חבל? זה ששרית מעדיפה את ענבים לא אומר שגרגריוס חרא. ואני בטוח שאתה תפתח יפה את האתר. אני מכיר את היכולות שלו מבפנים ויש בהחלט לאן להתקדם.

  3. קודם היה עידן שהיה לו מה להגיד על תואמי הוובסטר (ורמת התכנון שמושקע בהם) ולפניו היה מישהו מתפוז ובטח עוד כמה אנשים שאני כבר לא זוכר ויצא לי לקרוא. כמו שהכותרת אומרת, אני לא ממש מבין למה אני מתעצבן, הרי ברור שהדעה האישית היא לגיטימית ביותר.

    והתוויות נראות רע בגלל שהן לא אמורות להראות בסוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים