תחליף לעורך הtinymce של וורדפרס

הtinymce שהוא העורך המצורף לוורדפרס בהתקנה הראשונית עלה לי סוף סוך על כל העצבים. יותר מהעובדה שכמעט כל פעם שרציתי ליצור מאמר טיפה יותר מורכב מבחינה חזותית ממאמר טקסטואלי  הייתי צריך להוסיף ידנית קוד HTML, עצבנו אותי הבאגים הקשורים להצגת פיסקאות. לא תמיד הצליח הtinymce להבין לבד איפה מתחילה ונגמרת פיסקה וגם את השינויים הידניים הוא לא תמיד שמח לקבל.

אז אתמול העפתי אותו לכל הרוחות והתקנתי את תוסף הfckeditor שלגמרי במקרה יצא השבוע. זהו עורך HTML די מלא, ונראה כאילו הוא גם יותר מהיר מהtinymce.

7 תגובות “תחליף לעורך הtinymce של וורדפרס”

  1. זה אמור להיות פשוט. בממשק הניהול, תפריט התוספים, צריכה להופיע שורה עם "Dean's FckEditor For WordPress". באותה שורה צריך ללחוץ על התא שכתוב עליו "להפעיל". זה הספיק בשבילי.

    אני מניח שלגלוב היו מספיק דראכטמות בשביל לשדרג למכבש דפוס 2.0 😉

  2. אנחנו כבר מזמן ב-2.0. העניין הוא שכאשר בדקתי את הוראות ההתקנה נכתב שם רק להכניס את כל העניין הזה לאיזו תיקייה ולא היה כתוב בשום מקום אילו קבצים להעביר לתיקיית פלגינים. אני אנסה לשבור על זה את הראש עוד קצת כי זה נראה לי כדאי.

  3. הא, הייתי צריך להתחיל בהתחלה…
    עם פתחת את הזיפ היית אמור לקבל מבנה של תיקיות שה"ראש" שלו נקרא deans_fckeditor. את כל המבנה הזה כמו שהוא צריך להעתיק לספרית הפלגינים.

  4. הוא לא יצא בשבוע שעבר, אני חושבת שהוא יצא בגירסה הנוכחית בשבוע שעבר. לדעתי יש שני תוספים נפרדים לוורדפרס עם העורך הזה.
    בכל אופן, אתה מרוצה בינתיים? הוא לא עושה פדיחות במעבר מתצוגת HTML לתצוגת WYSIWYG? הוא לא מקפיץ שורות בצורה מעצבנת?

  5. שרית, זה התאריך של הפוסט שמכריז עליו אז אני מניח שזה התאריך בו הוא הופץ. כמובן שיתכן שהיו עוד תוספים בשביל הfckeditor אבל נראה לי שזה משתמש בגירסה האחרונה שלו.

    בינתיים הוא מספק את כל הפונקציונליות הבסיסית של הtinymce בלי אף בעיה. עדין לא יצא לי לנסות להשתמש בפונקציות היותר מורכבות.

    דקה אחר כך – נראה לי שהתוסף לא עובד נכון עם חלון עריכת התגובות. נו טוף קשה למצוא תוכנה בלי באגים.

    ועוד דקה עברה – גם כאשר מכבים אותו הtinymce חוזר בלי האיקונים שלו. כבר אמרתי משהו על באגים.

    דיווחתי על זה למפתח, נראה מה יקרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים