היה יותר ראוי לקרוא לשירות הiPost של הדואר iFail או iFart

ביליתי היום יותר מדי זמן בסניף דואר יותר מדי חדשני ולכן נחשפתי לפרסומות  לשירות הiPost של הדואר שמבטיח תיבת דואל מאובטחת לקבלת תשלומים ודואל ברמת חשיבות גבוהה אחר. מאחר שהסתכרנתי לגלות מה בדיוק השירות נותן שתיבת הדואל שלי לא נותנת החלטתי לבזבז עוד חמש דקות מזמנה של הקופאית ולהרשם לשירות. הזזדהתי בפני הקופאית עם תעודת זהות והיא בתמורה נתנה לי מעטפה חתומה המכילה סיסמא ואמרה שאני צריך לבצע רישום באתר בעזרת הסיסמא הזו.

אחרי ארוחת ערב, החלטתי להשלים את הרישום וגלשתי לאתר ipost.co.il ובתמורה קיבלתי גם בשועל וגם באקספלורר הודעה על כך שמפתח ההצפנה של האתר אינו תקין. ברגע של גאונות החלטתי לנסות את www.ipost.co.il וקיבלתי את האתר. עכשיו ניסיתי לבצע את הכניסה למשתמשים חדשים, לחצתי על הכפתור פעם אחת וכלום לא קרה, פעם שניה וכלום לא קרה, ורק בפעם השלישית שמתי לב שהלחיצה פותחת טאב חדש כי חוכמולוגי הרואר כנראה לא מאמינים שאוכל לנווט חזרה לדף הבית של השירות אם אצא ממנו לרגע, ומה היה כתוב בטאב שניפתח?

האתר נמצא בתהליך שידרוג, ויהיה זמין שוב בעוד זמן קצר.

כלומר אתר שמרכז מידע מאוד חשוב עבורך חושב שזה הגיוני לחלוטין לא להיות זמין בשעות הערב המוקדמות (בהנחה שזה היה לחלוטין בלתי נמנע). אולי עכשיו אני אשלים את ההרשמה ואבדוק אם הוא עובד בשבת.

וברגע האחרון גיליתי עוד הברקה – דף הבית מצריך פלאש ולכן לא יהיה זמין לכל ההמונים הנבערים המשתמשים באייפון, אבל הם כותבים שכל מה שצריך זה חיבור לאינטרנט …..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים