להשתין על קבר טרי

התולעים עוד לא התחילו לאכול ברצינות את גופתו של מוני פאנן, אבל התולעים האנושיות כבר עוסקות בכך במרץ רב. מדהים איך שרק לפני יומיים לרונן דורפן לא היה שום מושג על מעשים לא חוקיים שעשה פאנן ( כלומר דוקא היה לו, אבל כנראה שזה לא ממש הפריע לו שהחברים העיתונאים שלו שכותבים על כל מסעדה שולית שבה כדורגלן זוטר מועיל לבקר לא מוצאים אפילו רגע אחד בנצח שבו פאנן כיהן בהנהלת מכבי בכדי לספר שהוא עוסק בחלפנות כספים בשוק האפור. משום מה על שמעון מזרחי הם מייד הלשינו שהוא עורך דין), אבל היום רק מניתוח שפת הגוף צורת ההתבטאות של שמעון מזרחי הוא והמגיבים יוצאים למסע הכפשות שהיה לא הולם אפילו אם הנושא המידי לא היה אדם מת שלא יכול לענות (אולי דוקא בגלל שהוא מת יותר קל להשמיץ? סיכוי יותר קלוש לתביעת דיבה?).

אם היו טענות למעשים לא חוקיים היה צריך להעלות אותן כאשר עוד ניתן היה להעניש את פנאן, לעשות עכשיו משפט שדה, זה אחד הדברים הדוחים ביותר שראיתי בחיי. בפעם אחרונה שבדקתי מותר במדינת ישראל להלוות כספים בלי צורך באישור מהשלטון, אז כל עוד שלא יבוא מישהו ויראה שהוא שבר רגליים למי שלא שילם לו הוא צח יותר מהמאמי הלאומי אולסי פרי שבילה משחק של מכבי מסטול לחלוטין ברמלה (העיתונאים דיווחו שהוא היה חולה) ועזר להרווי לאסוף לקבל במשך עונה שכר שלא מגיע לו.

והם לא מסתפקים בפאנן, הם גם ממשיכים למזרחי ומעלים חשדות על קנית שופטים, משחקים, וגזילת צעצועים מילדים קטנים. אפילו נניח שמכבי קנתה חצי מהאליפויות שלה, האם זה עדיין לא מותיר אותה עם 20 אליפויות ב40 שנה? בכל ליגת ספורט אחרת זה היה נחשב להישג אדיר והמנהל של המועדון היה יוצא למסע הרצאות על ניהול באוניברסיטאות המובילות.

מי שהיה צריך הוכחה שבכל הנוגע לספורט בישראל הקנאות החשוכה של הפרופסור מרמת אביב גימל זהה לזו של הבבון מיציעי ביתר, והיא רק מתבטאת בצורה אחרת, קיבל אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים