פיירפוקס 3.5.2 הוא מה ש3.5 היה צריך להיות ברגע ההשקה

משום מה* אני רשום מבסיס הנתונים של מוזילה כאדם שמוכן להשתתף בבטות ולכן לפני מספר ימים קיבלתי הזמנה לבדוק את גירסא 3.5.2 ולמרבה השימחה התברר שזכיתי כי נראה שהגירסא הזו סוף סוף פותרת שני באגים מאוד מציקים של 3.5 שאם הם לא היו מקרה פרטי שלי, לא היה ראוי ש3.5 תצא בכלל לפני שהם יפתרו

  1. זמן טעינה. אני מניח שאצל כל אחד הוא שונה בתלות בכמות המועדפים והתוספים שמופעלים בדפדפן, אבל אצלי, ואני לא חושב שאני מאוד מתוחכם בשימוש בדפדפן, זמן הטעינה היה ארוך כמו נצח.
  2. הawsomebar לא תוקע אותך כאשר אתה מקליד לשורת הכתובות תוים שלא נמצאת עבורם התאמה במאגר המועדפים וההיסטוריה שלך. זה משהו שהיה משגע אותי, כי תו אחד לא מתוכנן והייתי צריך לשבת ולבהות במחשב 5 שניות עד שאקבל את היכולת להקליד כתובות חזרה לרשותי.

אין לי מושג האם יש עוד שינויים (או האם אלו בכלל השינויים העיקריים) אבל אותי זה טיפה מצער שחברה שלא לחוצה על ידי התחייבויות חוזיות לשחרר מוצר בזמן מסוים, שיחררה אותו עם שני הבאגים האלו כאשר כנראה היה ברור כבר ברגע השחרור שצריך לטפל בהם. למרבה המזל של אנשי מוזילה כרגע לשועל פשוט אין תחרות אז אנשים מוכנים להשתמש במוצרים עם בעיות שמישות רציניות כאלו :(

* הורדתי גירסאת בטא של 3.5 בזמנו

7 תגובות “פיירפוקס 3.5.2 הוא מה ש3.5 היה צריך להיות ברגע ההשקה”

  1. אם אתה מנוי על הבטא הופיעה לך לפני מספר ימים הודעה לשדרוג לגירסה זו כאשר היה מצויין במפורש שהיא בטא. במידה וברצונך לצאת מתוכנית הבטא ולהמשיך לקבל עדכונים כמו כל משתמש אחר, זה עניין של שינוי ערוץ העדכונים בלבד ולא מחייב אפילו התקנה מחודשת של הדפדפן.

    1. אני מתנצל בזאת בפני כל אנשי מוזילה לדורותיהם אם אפשר היה לפרש את מה שכתבתי בצורה אחרת ממה שתומר הבהיר 😉

      מצד שני, לא שאכפת לי, או שהייתי נוהג אחרת, אבל אני לא זוכר שכאשר הורדתי את הבטא של 3.5 נאמר במקום כלשהו שזה שהסכמתי להשתמש בגירסאת בטא יהיו לו משמעויות עתידיות או שזה נשמר במאגר נתונים כלשהו או בדפדפן.

  2. אני מתקשה להבין אם אתה כועס או אומר את זה בצורה צינית. בזה שהורדת גירסת בטא בחרת למעשה להשתתף בבדיקות, ולכן מאז אתה גם מקבל עדכונים בערוץ זה. אתה יכול להתנתק בכל עת, אם זה מה שיעשה לך טוב על הלב. ד"א, אתה מוזמן לפתוח באג בנושא. אני אישית קצת מתלבט כרגע אם הוספת היכולת הזו לתוכנת ההתקנה היא התנהגות רצויה או שצריך להכריח את כל המשתמשים לקבל עדכונים גם בגירסאות בטא.

    1. אם הייתי כועס היה קשה לפרש את זה אחרת 😉 . יותר תמה שבעידן שבו כולם מדברים כל כך הרבה על פרטיות זה לא היה ממש ברור כש"הצטרפתי" לבדיקות הבטא. זה ממש לא אכפת לי מספיק בשביל לפתוח באגים כל עוד אני יכול לסרב להתקין את הבטא, למרות שאולי חסרה פשוט אפשרות להוריד את עצמי ממאגר הנתונים.

  3. יש לך בעיות עם מערכת התגובות? את התגובההקודמת שתלתי דרך פיירבאג, ואת זו אני מכניס דרך כפתור הציטוט ומחיקת התוכן משדה התגובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים