בינג מענין ומאכזב

ההרגשה הכללית של בינג, לפחות כפי שהוא נגיש מישראל, היא של מוצר לא ממש אפוי ובטח לא מתחרה רציני לגוגל. יתכן שגוגל הרגילה אותנו שמוצר בביטא הוא כבר מוצר מושלם אבל במיקרושופט עוד לא קילו את התזכיר על זה אז אני מניח שאני אנסה את מנוע החיפוש שוב כשיצא מביטא.

אבל אפוי או לא אפוי, חיפוש הוידאו בבינג כרגע מעלה כזו סופת אבק שמאחוריה כלל לא רואים את חיפוש הוידאו של גוגל.  מעבר לתפריט שמאפשר לבחור אורך סרט, רזולוציה ופורמט יש גם תפריט שלמעשה משמש באינדקס אתרים ומאפשר לחפש באתר אירוח וידאו ספציפי או לפי סוג הוידאו (מוזיקה, סדרה, ספורט … ) דוגמא פה. כמובן שאני לא טורח לבדוק את איכות התוצאות אבל בהנחה שרוב החיפושים הם אחרי תוכן רגיל זה נראה ממש טוב.

גם חיפוש התמונות נראה טוב ונותן תתי אפשרויות חיפוש כאשר מתוכן זו שהכי ענינה אותי היתה חיפוש הפנים שאפילו הצליחה לתת תוצאות נכונות ביותר מ50% מהתמונות שהוצגו (כמובן שאיני יודע כמה תמונות של פנים לא הוצגו). אם אני לא טועה מנגנון הצגת התמונות מעלה אוטומטית תמונות חדשות כאשר גוללים אל סוף הדף שזה ממש טאצ נחמד. שוב, קשה לדעת את איכות התוצאות אבל נראה שכמו בגוגל לא כדאי להתאמץ למצוא משהו מאוד ספציפי ונדיר.

שירות המפות הצליח לעזור לי לתכנן נסיעה מרמת גן לבאר שבע (באנגלית), אבל יש לי הרגשה שהוא יותר יעיל בארצות הברית.

עכשיו כל מה שנשאר למיקרוסופט זה לשפר את החיפוש הרגיל ואז יהיה ממש מענין פה.

עדכון, לא ממש ברור לי איך אבל הצלחתי להפוך את החיפוש למוכוון לארצות הברית ופתאום גם תוצאות החיפוש הרגילות נראו יותר מענינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים