יראו אותי בעיתון? (מצורפת תמונה חושפנית של פטריק סרוסי)

היום הגיע קמפיין הבחירות התל אביבי לנקודה הגיונית שבה בגלל מיעוט הנוכחות של המועמדים והנושאים ברחובות ובעיתונים, כל מה שנשאר הוא לברור את הצבע הכי נמוך ולבדוק מה קורה בחומוספירה, כאילו שמישהו בכלל יודע איפה זה וכאילו למישהו איכפת. אז הטלפון צלצל בערב ולהפתעתי במקום מרגול דיברתי עם בחורה בשם חן.

היא כמובן ישר שאלה אותי כמה תגובות לטובת חולדאי ובכמה אתרים אני כותב ביום, ולי זה נשמע שהיא התאכזבה קצת כאשר אמרתי לה שהחוזה של מיליארדי הדרכמות שלי עם רפרש אוסר עלי לדבר על זה.

הדבר המשמעותי היחידי שאמרתי בכל השיחה שלא כוסה פה באתר או באתרים אחרים הוא שהgoogle bombing שתומכי חנין עושים בשביל להפוך את האתר של עיר לכולנו לתוצאת חיפוש ראשונה עבור "תל אביב" הוא דבר בהחלט חוקי, גם אם לדעתי ילדותי, ושהשאלה היחידה היא האם הוא יציק מספיק לגוגל בשביל לעשות משהו בענין.

משום מה התאכזבתי כאשר היא לא ידעה מי זה פטריק סרוסי (אחת הדמויות הראשיות בספר צבוטותי של לימור נחמיאס – סוחר סמים שהגיבורה אמורה לרגל אחריו) שזה כנראה מעיד על חוסר ההערכה המינימאלית שיש בארץ לסופרים שכותבים משהו שממש נחמד לקרוא.

ואיפה נכנס פטריק סרוסי ה"אמיתי"? אני לא בטוח אבל יש ברשותי תמונות מחשידות:

בדרך למקלדת?

נתפס כותב תגובה ארסית במיוחד?

מתבלבל בכבל תוך כדי ניסיון לקבל IP חדש?

8 תגובות “יראו אותי בעיתון? (מצורפת תמונה חושפנית של פטריק סרוסי)”

  1. לא הבנתי: למה מרגול היתה צריכה לדבר עם חן?
    גם את כל השאר לא הבנתי, חוצמזה שאתה ציניקן שתומך בחולדאי. כנראה שאני לא מבלה מספיק בחומוספירה.

    גילוי נאות: הכותבת הינה תומכת של חנין הדב. למעשה, נכנסתי לכאן כי נתקלתי בפוסט אחר שלך שהעלה כל מיני טיעונים נגד הדב, ורציתי לראות אם נמצאו בינתיים טיעונים משכנעים יותר, ואם יש לי מה להגיב עליהם לטובת הדב. אבל באמת שלא הבנתי (אפילו שקראתי את צבוטותי, וגם ראיתי את הסרט).

  2. והוא (למעשה היא…) עובד תמורת שכר נמוך של פחות ממאה גרם אוכל ליום, ניקוי קבוע של ארגז החול ואספקה שוטפת של פקקי בקבוקים בשביל משחק הכדורגל שלו.

  3. פטריק (בצירה) נראית לי (זו נקבה! מי נותן לנקבה שם כזה?) הרבה יותר נחמדה מפטריק "האמיתי". אבל יכול להיות שיש דמיון בעיניים…

    1. איך הגעת לפה כל כך הרבה זמן אחרי שהסערה עברה?

      בכל מקרה לחתולה קוראים חשי, לא שאכפת לה במיוחד מאיך קוראים לה, מצידה גם פטריק יהיה טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים