כמה הערות עם פתיחת הBlogTour308

הנושא מסרב כנראה למות ולמרות שאיש לא נענה לקריאה שלי לכתוב פוסטים על מכוניות, משום מה המאמר על כך שלבלוגרים מגיע תשלום על שטח הפרסום שהם מעניקים לקמפיין ממשיך למשוך קוראים. מאחר שאני בהחלט עוקב אחרי הקמפיין וממש מסוקרן לראות מה תהיה התוצאה הסופית גיבשתי לעצמי רשימה של טעויות שלדעתי נעשו בינתיים:

  • פג'ו 308 הוא מכונית משפחתית ולכן היה הגיוני להניח שהבלוגרים שיבחרו יוכלו לפחות בתיאוריה לספר על החוויות המשפחתיות עם הרכב, אבל לפחות שלושה מתוך השבעה הם כנראה ללא ילדים. בעצם אחד מהשבעה כלל אינו בלוגר אלא מפעיל אתר על אופנועים.
  • מוזרה מאוד החלוקה הגיאוגרפית והסוציולוגית של הכותבים. לפי הבחירה של הכותבים ישראל מתחילה בחיפה ונגמרת בבאר שבע עם בליטה קטנה לכיוון מזרח במודיעין. מסתבר שערבים ודתיים לא כותבים בלוגים או לא משתמשים במכוניות. בעצם שלושה מהבלוגרים גרים בגוש דן ואני מחכה בקוצר רוח לשמוע על חוויות הפקקים שלהם.
  • מאחר שעל הרכב מופיע כתובת האתר של פג'ו גלשתי לשם ולא רק שאין עדיין שום איזכור ל308 באתר , אין ממנו גם הפניה לבלוג של הtour (תיקון: אם מנסים ממש בכח – מוצאים). בעצם זה עובד לשני הכיוונים כי גם מהבלוג אין שום הפניה לאתר של פג'ו או כל סוג של איזכור למוצרים האחרים של החברה. ומבחינת בחירת העיצוב אי אפשר אפילו לנחש שהם אמורים לקדם מוצרים של אותה חברה (למעשה האתר של פג'ו סובל מסכיזופרניה עיצובית בתוך עצמו, ועדיין הבלוג לא דומה לאף חלק מהאתר).
  • זה מאוד נחמד שניתן לעקוב אחרי המיקום של האוטו, רק חבל שאיש לא וידא שההתקן שאמור לעשות את זה עדיין מחובר לאוטו. נדמה לי שעדכון בטוויטר היה הרבה יותר אמין. (כמובן שיש אפשרות אחרת – שרן קיבל את האוטו ומיהר למצוא לו חניה, וכמובן שברגע שתופסים חניה בתל אביב חושבים מספר פעמים לפני שמפנים אותה).
  • הפספוס הגדול מבחינה בלוגוספירית ויראלית הוא שפוסטים כמו זה של אלעד על הפג'ו 205 שלו לא באמת שייכים לקמפיין. נראה לי שמרוב התמקדות במטרה מאוד צרה פיספסו הזדמנות לקדם את המותג פג'ו כחלק מהtour.

3 תגובות “כמה הערות עם פתיחת הBlogTour308”

  1. תודה על הקישור.

    קשור או לא קשור לקמפיין זה לא בדיוק משנה לי כי זה משהו שרציתי לכתוב. אם לפיג'ו יש בעיה עם זה אז יש להם בעיה. שים לב לעדכון שלי בסוף הפוסט: גם מכונית של פיג'ו נתקעת :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים