האם יש עוד מישהו בגלובס שלא קרא את הדעה שלי על העיצוב החדש?

בהתחלה הייתי בטוח שרובוט ספאם חדש תוקף את האתר ושמשום מה הוא נתקע על המאמר שביקר את העיצוב החדש של גלובס. לא שאני מפלה בצורה מיוחדת נגד רובוטים, אבל אני פשוט חוסם את אלו שמפריעים לי לראות את הסטטיסטיקות של הקוראים האמיתיים.

החשד שמדובר ברובוט התחזק מאחר שתוכנת הסטטיקטיקה שלי מנסה באופן אוטומטי לשייך כתובות IP לשם של האתר לו היא שיכת, ועבור כל אותם המבקרים היתה כתובת אחת שלא נמצא אתר ששייך אליה. ובכל רגע לפני שהחלטתי לחסום, אמרתי לעצמי שאולי בכל זאת זו אחת מהכתובות של מערכת גלובס ומה שנראה כמו רובוט הם בעצם מספר אנשים הנמצאים מאחורי סוג של NAT כמו שבדרך כלל קורה באירגונים.

ואכן לא עבר זמן רב ואדם המכונה שלומית הגיב למאמר, ופה בא הקטע שאני ממש, אבל ממש, לא מצליח להבין. שלומית הגיב/ה עם כתובת דואל של הוטמייל, ולא ציינה שהיא עובדת בגלובס, למרות שזה היה ברור מהתגובה וכתובת הIP שלה אישרה את החשד.

האם למישהו יש הסבר להתנהגות החמקנית הזו? הרי כמעט רק דברים טובים נכתבו שם, אז למה להסתתר? במיוחד כשמדובר על (אני מניח) עובד עיתון שחבריו נוהגים להטיף לכל העולם, אשתו, ויתר המשפחה, על הצורך בשקיפות?!?!?!?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים