וואו, לגלובס יש עיצוב חדש

העיצוב החדש של גלובס יכול ללמד את YNET איך צריך לגשת לעיצוב מחודש של אתר. במקום גישה שמרנית שמפחדת להזיז פיקסל אחת יותר מדי, בגלובס שינו באופן מסיבי את האתר, והתוצאה היא לדעתי אתר החדשות היפה ביותר ברשת העברית.

אולי זה ענין של טעם אישי, אבל פשוט תענוג להסתכל על האתר. אז נכון שכמו YNET ודה-מרקר הדף הראשי מכיל יותר מדי תוכן וזמן העליה שלו איטי יחסית (לפחות בשועל), אבל החלוקה לקופסאות תוכן בהן על ידי אביזרי ניווט פשוטים (מאין  סקרול-בר בצד שמאל, וריחוף על הטאבים מעל) ניתן לחשוף תוכן נוסף הוא לדעתי מעולה, כאילו שבגלובס קראו בשבת את המאמר של איל שחר על קליקים זולים וישמו אותו.

באופן אולי מוזר מעט, הדבר שהכי מפריע לי כרגע באתר הוא העדרו של דף עזרה בולט שיסביר איך משתמשים בתכונות החדשות. אני לא חושב שאם אבא שלי היה קורא את גלובס הישן, הוא היה מצליח לזהות איך להשתמש בשיפורים של גלובס החדש.

עידכון 11:16 – מסתבר שבגלובס עדיין לא בטוחים, או שלא סיימו לפתור את כל הבאגים כי כרגע חזרו לאתר הישן :(

עדכון 17:00 – מסתבר שבכל זאת יש כתובת גם לעיצוב החדש

2 תגובות “וואו, לגלובס יש עיצוב חדש”

  1. שלום,
    אתר גלובס לא חזר לאתר הישן, הוא פשוט עוד לא עלה רשמית. הם התנו לגולשים ללמוד את האתר החדש כמו שעושים ב-YAHOO ואתרים גדולים אחרים.
    וגם תיקון טעות, עורך האתר שם הפניה לסירטון "מה חדש"

  2. למרבה השמחה פוסטים בבלוגים לא מחויבים למחקר מעמיק … אז טיפה טועים לפעמים.

    בכל מקרה בסרטון יש בעיה רצינית שאין בו הסבר איך משתמשים בו :) (וזה נאמר די ברצינות) ואם אני לא טועה, לא מפנים אליו בכלל מתוך האתר החדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים