צריך להחליף את שמו של YNET מחשבים ל YNET הומור

הכותרת המשנית של הכתבה על האצת ביצועי ויסטה היא "כן, תוכלו לקנות מחשב חדש, לשדרג או לחזור ל-XP. אבל אם אתם רוצים להמשיך להשתמש ב-Vista על אותו מחשב, בלי להוציא כסף ובלי למרוט את השערות, נסו את הטיפים שלנו", אבל הטיפ הראשון הוא לחזור לXP.

ברוח חוק חסון אני מציע לתת למגיבים לעשות מודרציה לכתבות ולתבוע אותם אם רמת האתר לא תשתפר, לפחות ברמת העריכה.

על התוכן אין הרבה מה לדבר – סביר להניח שפרגמנטציה היא בכלל לא שיקול כאשר עובדים עם NTFS ודסקים עם 80 גיגה ומעלה שאינם אפילו מתקרבים ללהיות מלאים, ועצם הרעיון להמליץ על שינויים שלפי מיקרוסופט עלולים לפגוע במידע ראוי לפרס.

4 תגובות “צריך להחליף את שמו של YNET מחשבים ל YNET הומור”

  1. כמה הערות:

    א. הטיפ הראשון הוא בעצם למי *כדאי* לחזור ל-XP, כי יש אנשים שזה הפתרון היחיד בשבילם ולא רציתי שהם יבזבזו זמן על טיפים שלא יעזרו להם.

    ב. כתבת "סביר להניח" על סמך מה בדיוק? בניגוד לך, כנראה, לא התבססתי על ספקולציות אלא קראתי מאמרים בנושא, עשיתי בדיקות והרצתי מבחני ביצועים.

    אני משתמש ב-NTFS כבר כמה שנים ויש לה אותן בעיות כמו FAT32 במה שקשור לפרגמנטציה. נפח הדיסק לא רלוונטי כי הבעיה היא בקריאה ולא בכתיבה, ובזה NTFS לא מועילה בשיט. באחד המחשבים שבדקתי הפרגמנטציה הגיעה ל-36 אחוז אחרי כמה חודשים של שימוש. השיפור בביצועים אחרי דפרגמנטציה היה בערך 20 אחוז.

    ג. לגבי האזהרה של מיקרוסופט על אפשרות לאובדן מידע – זו דרכה לכסות את התחת שלה, אבל לא מצאתי בעיות מיוחדות. הרצתי מחשב במשך שבוע עם ההגדרה הזו, עשיתי לו Stress testing, וגם בדקתי מה קורה לו כשמכבים אותו בפתאומיות. אם כבר, אז עדיף שהיו מספקים אזהרה דומה ל-Write back caching שמופעל בויסטה כברירת מחדל.

    מרק, זה יפה שיש לך דעות, רק חבל שהן לא מגובות בעובדות. עוד יותר חבל שאתה עוסק בהשתלחויות במקום לנסות לספק מידע מועיל בעצמך. אם יש לך ידע לתרום – תתרום אותו.

    כתבות מהסוג הזה הן לא בדיוק כתבות שמשתלם לי לכתוב – הן כרוכות בהרבה יותר השקעה מדברים אחרים שאני עושה. ניסיתי בשביל הכתבה הזו 86 טיפים ובחרתי רק את אלה שנראו לי בטוחים ומועילים. אתה הקדשת לפוסט שלך דקה וחצי של עבודה, והוא מציג אותך בצורה קטנונית ולא רצינית.

  2. נחשו מי כתב את הקטע הבא:
    ההפתעות, אם יהיו, צפויות ב-2007, כשהמנוע של מיקרוסופט ילווה ברוח הגבית של אקספלורר 7 ו-Windows Vista. בסך-הכל, Windows Live Search מייצג טכנולוגיה בוגרת בהרבה ממנוע החיפוש הישן של MSN. עם הזמן, אפשר גם לראות את "הבשלת" האלגוריתם שלו, שנובעת מההיזון החוזר על דירוגי האתרים בתוצאות.

    לכן, לא זו בלבד שמוקדם להספיד אותו, אלא שאפשר להבטיח כמעט בוודאות לקראת השנה האזרחית החדשה: Google ו-Yahoo! יעבדו קשה יותר.

    התשובה:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3344935,00.html

  3. שוקי,

    א. לטעמי זה לא רציני, אבל כל אחד יכול להחזיק בדעה שלו.

    ב. תשובה

    ג. אני גם לא אוהב כשולחים אנשים לבצע שינויי רגיסטרי בלי להדריך אותם לגבות אותו קודם כל. אני מניח שאתה לא תיקח אחריות על עצמך אם למישהו יאבד מידע כתוצאה מההמלצה שלך. אם מיקרוסופט מכסתחים, למה אתה חושב שאתה יודע יותר טוב?

    אין לי ויכוח איתך שאנשים שכותבים בעיתונות הישראלית לא מתוגמלים מספיק והרמה של מה שמפורסם (בתור אמירה כללית לחלוטין, בלי קשר אליך או לYNET מחשבים) משקף את זה.

  4. אין לי סבלנות להתווכח איתך, במיוחד כשאתה מדבר על דברים שניכר שאתה לא מבין בהם. גם לא הבנת מה שאמרתי בתגובה הקודמת שלי. אמרתי לך שזו כתבה שלא השתלם לי לכתוב, לא כדי להסביר מדוע לא השקעתי בה – נהפוך הוא, כן השקעתי בה, ואני עומד מאחורי כל מה שכתוב בה.

    לגבי הדפרגמנטציה – אתה טועה בענק. אני אכתוב לך על זה כמה דברים בפוסט שכתבתי, ועשה לי טובה ובוא נסיים בזה את הדיון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים