טרום השקה של בלוגזין

העובדה שאני עובד על בלוגזין, אתר בלוגים מבוסס wordpress mu לא היתה ממש בגדר סוד, אלא נשמרה בשקט בגלל שלא מראים חצי עבודה. מרגע שהוחלט על קיום הוורדקמפ, המטרה היתה להשיק את האתר לפני הכנס, אבל מאחר שלא רציתי להסתבך עם השידרוג המסיבי שדורשת גירסת WP 2.3 כאשר יש בלוגים חיים, אני ממתין כרגע לגירסאת הWPMU שמכילה כבר את השינויים של 2.3 שצפויה לצאת השבוע.  אני מקוה שתוך שבועיים, אחרי בדיקות שכל התוספים וערכות העיצוב עדיין עובדים, תהיה השקה רשמית.

אני בטוח שיש כרגע קוראים שמגרדים בראש תוך כדי ניסיון להבין מה הטעם להתחרות על בסיס אותה פלטפורמה טכנולוגית בשירות טוב, מצליח ולא פחות חשוב בחינם, כמו בלוגלי. בגדול הכוונה היא לתת שירות לאנשים שרוצים אתר/בלוג מבוסס וורדפרס ומוכנים לשלם, בין אם בצורה ישירה או דרך פרסומות באתר, עבור רמה מסוימת  של שירות. אני מניח שאם המיזם הזה יצליח להתרומם, בסופו של דבר תיווצר חלוקה יותר ברורה של נישות בין בלוגלי לבלוגזין.

למעשה הסיבה היחידה להסרת מעטה העמימות מעל בלוגזין היא שארז וולף וחברים שיחררו גירסאת wordpress mu מעוברתת ובתגובות יש קישור לבלוגזין, דבר שהוא די מפדח מבחינתי.

וכמובן שאני לא אסיים את המאמר הזה בלי הפניה לבלוג של האישה האמיצה שהסכימה לשמש שפן נסיונות במשך כל הזמן הזה, הבלוג המתאים לכל אלו שחושבים שאין מספיק בלוגים על אוכל בבלוגוספירה, אוכל, ניו יורק ומה שביניהם.

עדכון: מכל מיני סיבות בלוגזין מת וקם מחדש תחת השם האתר שלי.

3 תגובות “טרום השקה של בלוגזין”

  1. בהצלחה.
    בנושאים כאלה, כל המרבה הרי זה משובח. אין לי ספק שריבוי פלטפורמות בלוגים רק יביא לגידול במספר התכנים ולעלייה באיכותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים