סתם לא שולחים משטרה

גם למיזנטרופ הגדול ביותר קורה שהוא מרגיש צורך להתמנגל עם אנשים ומגיע למפגש הבלוגרים אצל כרמל, והנה בדיוק בשעה 23:20 בערך 20 דקות אחרי שהמיזנטרופ הצליח להבין את כללי היסוד של האינטרקציה החברתית ואפילו להנות ממנה הפציעו שני שוטרים בדירה. השוטרים סיפרו סיפור מוזר על שכנים שטענו שמסיבה של חנונים עשויה להשפיע לרעה על הילדים שלהם ולגרום להם להפסיק לראות כוכב נולד, ושיותר מדי מילים בשפה זרה שנשמעות כמו בלוג וורדפרס חודרות להם לסלון.

יתכן שהסיפור של השוטרים נכון, אבל אני בכל זאת תוהה. האם זה מקרי שהשוטרים הופיעו בדיוק בזמן שבו אפי פוקס הסביר לי ולעירא את יסודות ההתנגדות שלו לחוק צינזור האינטרנט של אמנון כהן, ובדיוק שניה אחת אחרי שסיימתי להסביר איך ניתן לעקוף מנגנון זיהוי ביומטרי.

7 תגובות “סתם לא שולחים משטרה”

  1. איך ניתן לעקוף מנגנון זיהוי ביומטרי?
    אני מתאר לעצמי שהחומרה באה עם דרייבר שפועל רק על ווינדווס, אז משתמשי לינוקס מקבלים פטור מהחוק (:

  2. חזי, הצורה הפשוטה ביותר היא לשים עוד מחשב באותה רשת עם sniffer ולזהות מה ההודעה שנשלחת ברגע שמתחברים לאינטרנט ואז ניתן לחקות את תהליך ההתחברות ללא התקן ביומטרי על ידי כתיבת תוכנה קטנה שתשלח את אותה הודעה בזמן ההתחברות לספק.

    אנשים עם קצת ידע בבפנוכו של וינדוס יכולים לבצע מעקב על הקריאות לפונקציות ששולחות הודעות לרשת בשביל לקבל את אותה תוצאה.

    הבעיה הבסיסית היא שהתקנים ביומטריים נועדו לזהות את המשתמש בכניסה למחשב או רשת שאין שום דרך כניסה אחרת אליהם, ויש לך אינטרס שלא יפרצו את הרשת דרך המשתמש שלך.

  3. עכשיו הבנתי מי אתה, המרק של הוובסטר הוא המרק של הצ'יפס, אוקיי, הסתדר. לפעמים צריך לראות את בלוגו של פרצוף כדי שהכל יפול למקום. :)

  4. מרק, לא שמת לב ששלחתי SMS בזמן שהסברת לי שאתה נגד האח הגדול ו"פתאום" הגיעה המשטרה באמתלה של "רעש"? :)

    (וראבאק, לינקקת לכל העולם, ורק השם שלי נשאר שם יתום… אם היה לי לב הייתי נעלב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים