התוסף הכי חמוד לשועל

יש סיכוי לא רע שאתם לא ממש מתלהבים מהעיצוב האפור הסטנדרטי של השועל

והייתם מעדיפים משהו טיפה יותר צבעוני כמו זה

ואולי אפילו זה

אבל לא ממש מתחשק לכם להתקין ערכות עיצוב שלמות, תוסף הפרסונה הוא פיתרון מצוין להכנסת מגע אישי למראה של הדפדפן.

התוסף מחליף את הרקע של איזור התפריטים ואיזור תצוגת הסטטוס (בתחתית הדפדפן) בשתי תמונות שניתן לבחור מתוך מאגר של תמונות הנמצא באתר התוסף. כרגע התוסף די צעיר ומבחר התמונות השימושיות, כאלו שלא מפריעות לקריאת המלל, הוא קטן, אבל הרעיון של שינוי מראה בלי להתקין שום דבר נראה רעיון מנצח.

הוראות התקנה – בשביל להתקין את התוסף מתוך האתר צריך בחלון האפשרויות (אבטחה) להכניס את האתר לרשימת האתרים מהם ניתן להתקין תוספים ואז ללחוץ על הקישור להתקנה. לאחר ההתקנה מופיע פרצוף של שועל בצד השמאלי תחתון של הדפדפן שלחיצה עליו פותחת תפריט דרכו ניתן לשנות את מראה הדפדפן.

5 תגובות “התוסף הכי חמוד לשועל”

  1. תומר, מה שיפה בכל התוסף הזה הוא שהתמונות (ורק תמונות) נטענות מהרשת בזמן העליה של השועל לכן הסיכוי ליצירת בעיות מסוג כלשהו בדפדפן כתוצאה משינוי התמונה הוא קטן.

  2. הוטבאר בתחילת דרכו התיימר להציע את השירות הזה למשתמשי אינטרנט אקספלורר. מאחר ולא ניתן לעשות כסף על הרקע של הדפדפן הם מילאו את המוצר בהרבה דברים לא נחוצים, ובסופו של דבר פגעו באמון המשתמשים במוצר.

    במקרה זה קשה לי להאמין שההרחבה תגיע לסוף טרגי שכזה.

  3. מנסיונות שלי עם הרחבות שטוענות דברים בזמן העליה של הדפדפן, זה עלול לפגוע בזמני העלייה, ולעיתים אף להוציא הודעות שגיאה כתוצאה ממצב לא תקין בשרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים