תכינו את הSMS – יש תחרות בלוגר עיתונאי נולד

כרמל מדווחת על כך שארגון האינטרנט הישראלי החליט להקצות מקום לבלוגרים בכנס השנתי שלו. זה נחמד לגלות שלפחות ארגון האינטרנט מצליח במקום שבו נכשלת הרשת העולמית, ויודע להגדיר באופן חד משמעי מהו בלוג, אבל אני סוטה מהנושא.

אם אתם רוצים להיות שם, ולהביא במו ידיכם את הסקופים שיסבירו למה כל כך יקר לקנות שם מתחם ישראלי, ולמה אחסון האתרים בארץ יקר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתמודד בתחרות. תחרות???? כן תחרות!!! מה לא צפיתם בכוכב נולד, נולד לרקוד ודומותיהן? אל תגידו שלא שמתם לב איך בתחרות תמיד זוכים הכשרוניים ביותר, אלו שמפיחים במו ידיהם משב רוח רענן בשירה ובריקוד הישראלים. ?

כללי ההשתתפות בתחתרות הם מאוד פשוטים. צריך להקריב עז לאלים שינחו את אצבעותיכם על המקלדת ולכתוב (עד ה 6/2) מאמר מיוחד העוסק באחד הנושאים שבמרכז הכנס. אחר כך צריך להקריב כבש לאלוהי המתכנתים הכותבים GUI (אל אכזרי מאוד למשתמשי תוכנות) בשביל שתצליחו לשלוח טרעאקבאעק לכתובת בה פורסמו הכללים.

אחרי כל ההקרבות האלו, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להפיץ מודעות בפורומים הסמוכים לאתר שלכם, ולפרסם באנרים באתר עצמו, הקוראות לאנשים הקרובים אליכם בפלטפורמה הבלוגרית, מין ,גזע, או תנחות מועדפות, לפתוח בלוגים חינמיים בתפוז/ישרא/בלוגלי, ולטרקבק למאמר שלכם.

וכמעט שכחתי, כמיטב המסורת של תחרויות כאלו יהיו גם שופטים, אז כדאי שתנסו ללקק להם במאמר שאתם כותבים. המאמר האופטימלי יכיל אלמנטים המציינים את השידרוג באיכות החומרים הזמינים ברשת תודות לרשימות בלי לשכוח את חשיבות הפקאצ'ה לפיתוח הרשת הישראלית, ועד כמה טוב שנענע שומרים אותכם מעודכנים בשני התחומים החשובים האלו. ואל תשכחו לציין שכל יום כשאתם גולשים לנענע אתם נזכרים בימים שבהם לא היה קיים שרת IIX ונושאים תפילת הודיה קטנה לאירגון האינטרנט על הקמתו.

 

ברצינות. אני לא מבין איך אנשים שאמורים להתמצא ברשת העברית לא מסוגלים להזמין אנשים בלי התחרות המטופשת הזו. הם לא יודעים שניימן כותב על משחקי מחשב בלי תמריצים חיצוניים? שהלמו מתענין בטוקבקים? והאם לא מסקרן אותם לדעת איזו זוית יביא אוהב מיקרוסופט כמו שחר לדיון על קוד פתוח?. ואולי בכלל כדאי להזמין את דודה מלכה בשביל לקבל דיווח לא גיקי על הכנס? האם באמת נגזר עלינו לקרוא כל הזמן את הדיווחים של אותם אנשים שממילא יש להם אלפי כניסות ביום והם שייכים לברנז'ה? (שלא קימת בערך כמו שפתח תקוה לא קימת).

5 תגובות “תכינו את הSMS – יש תחרות בלוגר עיתונאי נולד”

  1. לא גיבשתי דעה על עצם קיום התחרות. אבל מסכים לגבי השאלות שצריך לשאול אותם. השערוריה לגבי מחירי הדומינים
    והאכסון היקר בישראל, די מוציא אותי משלווה. אני מקווה
    שהשאלות הללו ישאלו שם.
    אפילו כתבתי בזמנו משהו כועס על איגוד האינטרנט
    http://joint.co.il/blog/?p=172

    שי

  2. יא חמאר, כל הרעיון בתחרות הזו הוא שנוכל לשלוח לשם פרצופים חדשים. לא הולכת לבחור בטיפוס שאני מכירה ויכול לארגן לעצמו כניסה לארוע בכל מקרה.

  3. כרמל, איזה כיף לשמוע את הביטוי "חמאר" :), כבר חשבתי שזו פיסת סלאנג שאיש לא משתמש בה יותר (ואפילו אני שכחתי מקיומה).

    בכל אופן נראה לי שאני נותן לך (וגם לאורי) יותר קרדיט ממה שהחלטתם לתת לעצמכם. אני משוכנע שיש לכם מספיק אינטגרטי לבחור אנשים שאינם החשודים המידיים. לדעתי היה מספיק שאנשים שמעונינים היו שולחים אליכם דואל ואתם הייתם מתרשמים מהדברים שהם כותבים עליהם ביום יום (כמה עולה להזמין מיהונתן מאמר על טוקבקים?). ומי בכלל יודע על התחרות? סביר להניח שרק החשודים המידיים שקוראים אותך ואת אילנה.

    בכל מקרה השימוש בטרקבק הוא שגוי שגוי שגוי, וחבל שהוא נדחף מתוך אג'נדה שלא קשורה כלל לענין הכנס. אם המערכות של הבלוגיות הגדולות לא יודעות לשלוח באופן אוטומטי טרקבק אחד לשניה (וזה כולל את הבלוגים בבלוגלי) איך מצפים שהבלוגר המצוי יצליח לעמוד בדרישת הסף הזו? אפילו אני חשבתי לתומי שמספיק שאקשר למאמר ברשימות בשביל ליצור טרקבק וטעיתי, אז איך אנשים פחות טכניים יתמודדו עם זה?

  4. אכן אמרתי לאילנה שצריך לוודא קודם שטראקבק לישרא עובד מכל מקום והם וידיאו זאת. לא על בעיה טכנית יפול הדבר אם תהיה בעיה כזו. הרעיון לא לקבל פוסטים והצבעות בתגובות הוא כדי שלא יהיו זיופים, כל בן 13 יביא את החברים שלו בשמות שונים. כשמישהו כותב מתוך הבלוג שלו הזהות שלו בדוקה. שמחה שאהבת את החמאר, אני בשבוע של השפעות ערביות כרגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים