אני רוצה שהממשלה תארגן לי ג'ינס חינם

נראה ששודדי הקופה הציבורית שמעונינים לשדוד 28 מיליון דולר לטובת חברת צ'רלטון (ודרכה למיליונר הגרמני קירש ודרכו לFIFA) בכדי שיוכלו לראות את המונדיאל בחינם בסלון הפרטי שלהם, עומדת להצליח במשימתה.

מאחר שתמיד הייתי בן אדם פרגמטי וידעתי להתכופף כשנשבה רוח חזקה ולמרות שמעשרות האנשים שאני מכיר אין יותר מקומץ שמתכוונים לבזבז את זמנם בצפיה באירוע התקשורתי המדובר,ולמרות שבאותו כסף ניתן היה לסבסד לחם לעניים לפחות לשנה, או להקדים הכנסת תרופות לסל הבריאות, או לרמזר צמתים בעיתיים, אני מוכן להצטרף לדרישה בתנאי אחד. אתם תנצלו את החמש מאות שקלים שתשדדו מהמדינה בשביל לצפות במונדיאל, ואני אקבל 350 שקל בשביל ג'ינס חדשים. הפיצה שלכם עלי.

2 תגובות “אני רוצה שהממשלה תארגן לי ג'ינס חינם”

  1. מרק, אני מסכים איתך לחלוטין בעניין זה.

    אני מאוד מקווה כי רשות השידור לא תקנה את זכויות השידור מידי צ'רלטון – זה יהיה אכן בזבוז משווע של משאבים ציבוריים וכניעה לסחטנות הפיננסית של צ'רלטון.

    אני קורא לאחראים על רשות השידור לוותר על שידורי המונדיאל, וקורא לכל אחד מכם לא לרכוש את חבילות המונדיאל המוצעות על ידי חברות הכבלים והלווין.

    ראו הבהרתי בבלוג שלי: http://www.notes.co.il/joseph/19139.asp

  2. אני חושב שאתה צריך להמשיך עם הכיוון.
    הממשלה לא צריכה לממן לך(ע"י שדידת כספם של העשירים ממך) ג'ינס, לא צריכה לממן לציבור מונדיאל או כל תרבות אחרת, לא צריכה לממן עוגות ולחם לענים, וגם לא ללמן תרופות לציבור הרחב.
    אין פה צידוד של הגנה על האזרחים, וזהו התפקיד היחיד(לדעתי) של המדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים