איזה כיף מכבי הפסידה

עכשיו אולי נקבל שנה חופש מכל אותם אנשים מהסוג הזה שפשוט לא מסוגלים להנות מספורט. שנה אחת זה לא יותר מדי, שנה אחת בה ידברו על הרכבים וטקטיקות יותר זמן מאשר על ההעדפות הדתיות של המאמן, יותר מאשר על הרצון של הכותבים להראות את העליונות על ההמון, ויותר מהבעת השנאה של האנשים הקטנונים האלו לכל דבר במדינה שמצליח להיות מנוהל היטב ולהגיע לפסגה בתחומו.

אני חושב ששנה אחת זה לא יותר מדי.

תודה מכבי

על הרבה דקות של הנאה

5 תגובות “איזה כיף מכבי הפסידה”

  1. ודאי. בכיף. כלומר שנה חופש מפיני גרשון האדם, שלפעמים הוא חכם לפעמים הוא מצחיק, לפעמים הוא גזען, ולפעמים הוא עולה על כל העצבים (בחר את המינון האהוב עליך).

    אבל נדמה לי שאתה לא מבין פה דבר בסיסי. זה לא בדיוק פיני שרץ אחרי העיתונאים אלא די להפך.

    מצד שני, למה שאוהב כדורסל ירצה בכלל חופש מהאדם שיצר את הקבוצה השניה בטיבה בתולדות אירופה? מי שלא אוהב כדורסל מוזמן פשוט לא לקרוא ולא לצפות.

  2. מרק. חופש מהעיתונאים אתה צודק. כמו הרבה דברים בחיים, גם פה יש סיביוזה, שני הצדדים חייבים אחד את השני. זה לא משנה בזכות מי, לדעתי, זה בזכות שניהם. הרי גם הוא צריך לספק כותרת לפעמים. אבל זו באמת שאלה טובה.

    פיני גרשון לא יצר את מכבי תל אביב…

    אני אוהב כדורסל, אבל אני גם אוהב תחרות. כרגע אין בארץ, וגם באירופה (אבל פחות חמור) לא את זה, ולא את זה.

    להגיד לא לצפות או לא לראות, זה כמו להגיד – תתעלם מהבעיה שאתה רואה, ואז יהיה בסדר.

  3. עידן, יתכן שהעיסוק המופרז בפיני גרשון באמת נובע מכך שלמעשה אין כדורסל תחרותי בישראל, והלוואי שבשנה הבאה שוב יהיה דרבי בתל אביב שאנשים ירצו לקנות אליו כרטיסים (ולא בגלל שהרמה של מכבי ירדה).

    חבל רק שהכתבים, ונדמה לי שרון קופמן הוא היוצא דופן היחיד, מתעסקים יותר בניגוח מכבי מאשר בקידום יתר הקבוצות.

  4. לגבי הרישא – אני מסכים. הלוואי. האם זה יכול לקרות? אני לא יודע. היו לי חברים שטענו כמוך, וכאלה ההפך. ואת האמת, באמת אני לא חושב שניתן לדעת בוודאות.

    לגבי הסיפא – הכתבים זה אכן בעייה. או שהם מהללים את מכבי (לא צריך לספר לך אני מניח) או שהם מנגחים אותה. אם להגיד לך את האמת, אני לא רואה הרבה כדורסל, כי איבדתי הרבה מהחשק, אבל לדעתי זה המצב כרגע. חבל באמת שאין איזון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים