נענע תמכור שטחי פרסום בפייסבוק. האם זה מבשר על מותו הסופי של ישראבלוג?

אני רואה את זה כך – לעבוד על שיפור נתוני הגלישה לאתר שלך זה קשה, בזמן שלמכור שטח פרסום באתר מאוד פופולארי זה הרבה יותר קל. יש אנשים שיגידו שאין סתירה מהותית בין הדברים, ובדרך כלל הייתי מסכים, אבל נתוני הסטטיסטיקות של ישראבלוג לא משקרים והם מראים ירידה די דרמטית בחצי שנה האחרונה, וקשה להאמין שההנהלה לא יודעת על כך. למעשה לא צריך את הנתונים הסטטיסטיים, מספיקה רק עצם העובדה שבלוג מאוד אינטלקטואלי כמו הבלוג נמצא בטבלת הפעילים.

אז לאן נעלם כל קהל הלקוחות של ישראבלוג? אני מניח שדור הלך והדור החדש מעדיף פייסבוק ואני נוטה להסכים עם הבחירה שלו. אז נראה שנענע בסך הכל הולכת לאן שהלך קהל היעד של ישראבלוג, השאלה היא למה שעכשיו למישהוא בנענע יהיה מספיק אכפת לאושש את ישראבלוג?

וזה לא שמצבה של הבלוגיה של תפוז הרבה יותר טוב. בדוח השנתי שהחברה הגישה לבורסה, המנכ"ל הודה לגולשי הפורומים – כותבי הבלוגים יוק.

3 תגובות “נענע תמכור שטחי פרסום בפייסבוק. האם זה מבשר על מותו הסופי של ישראבלוג?”

  1. מה שהכי עצוב בכל הסיפור הזה הוא שכנראה זה מבציע על תרבות הבלוגים בגדול: אנשים מעדיפים לכתוב שתי שורות טקסט בפייסבוק או בטוויטר, בעצם בישראל רק בפייסבוק כמעט, ולא להתאמץ להוסיף עוד כמה שורות ולהסביר ולתאר. וחוץ מזה עצוב לראות שמה שנשאר מנענע זה ארגון למכירת מודעות…

    1.  

      צביקה: מה שהכי עצוב בכל הסיפור הזה הוא שכנראה זה מבציע על תרבות הבלוגים בגדול: אנשים מעדיפים לכתוב שתי שורות טקסט בפייסבוק או בטוויטר

       

      היתה עזיבה של אנשים שכתבו תוכן איכותי (לפחות יחסית) בישרא, אבל עושה רושם, במבט שטחי מהצד, שהעזיבה עכשיו היא של הדמוגרפיה של ישרא – ילדים/נוער שממילא לא מבטאים רעיונות עמוקים מדי ולכן המעבר לפייסבוק הוא טבעי עבורם, ומה שעצוב זה שבישרא לא חידשו דבר בכל הנוגע לאלמנטים חברתיים שדווקא בגילאיים האלו עוד יותר חשובים.

  2. ישראבלוג  בשלבי גסיסה סופיים.
    כמו שבישראל יש רק מנוע חיפוש אחד. כך יש מקום גם לרשת חברתית אחת.
    בפייסבוק יש היום פרופילים לילדים בני 8.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים