תבניות של woothemes בעברית

הצטרפתי כחבר ל"מועדון התבניות" של woothemes ואני מתכוון לתרגם את רובן לעברית. בעיקרון מסיבות שאני מנסה לכתוב עליהן פוסט ולא ממש מצליח* אין מצב שהתרגום ישוחרר בחינם לכולם (כלומר על בסיס אישי יש סיכוי).

היום גיליתי שיש אנשים שמעונינים להשתמש בתבניות האלו, אז המטרה של המאמר הזה היא בעיקר להציג באופן רשמי את האפשרות, וכרגע כשאני רק בהתחלה, בקשות לתרגום של תבניות ספציפיות יעזרו לי לקבוע סדר עדיפויות.

*באנגלית קוראים לזה freeloaders וזה ברור מאליו שמפעילי בלוגים עצמאיים יהיו כאלו, אבל אז אתה מגיע למפעילי אתרי וורדפרס שמנסים להרוויח הרבה כסף, אבל מבקשים עצות חינם בקבוצת הדיון, אנשים שחלק מהמודל העסקי שלהם מתבסס על וורדפרס אבל מעולם לא זכיתי לראות אותם עושים משהו לטובת הקהילה (כן, אני מסתכל עליך רויטל סלומון) ומגיע לחברות שבונות אתרים מבוססי וורדפרס ומעולם לא חשבו לתרום סופגניה לטובת קיומה של הקהילה שהם נסמכים עליה. הקש של הגב נשבר אצלי כאשר גיליתי שנוסף לתרגום הלא סודי גם אם לא מופץ של באדיפרס שיש לי, חברה מסחרית גם תרגמה את באדיפרס, אבל הרעיון של הפצת התרגום לא עלה בראשם של אנשיה …..
וזה לא רק גופים מסחריים. גם אנשי רשימות עכשיו פונים לקהילת הוורדפרס הישראלית שיעזרו בחינם לבלוגרים ברשימות לעבור לוורדפרס. על שום מה ולמה בחינם? מה בדיוק אנשי רשימות תרמו לוורדפרס בעברית שעכשיו מגיע להם שהקהילה תתגיס עבורם?

תגובה אחת “תבניות של woothemes בעברית”

  1. עוזוב אחי, כולם דואגים לעצמם, אם תרצה עזרה אל תתביש לבקש, יש תרגומים לכל מיני דברים גם למערכות אחרות ששחררנו לכולם, מסחר, ניהול תוכן ועוד.
    אם תרצה עזרה בגיור תבניות אז גם אפשרי, אנו עושים כאלו כל הזמן!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים