לקנות בשמועה?

יש לי אסטרטגית, שעשויה להתברר כטפשית, של החזקת 10% מההשקעה שלי באגרות חוב עם תשואה של יותר מ10%. היום נפתרתי סופית מכל ההחזקות באפריקה ישראל (אולי פוסט אחר) וחיפשתי משהו שיחליף אותן ולא מצאתי משהו שמצא חן בעיני. לא שאני מומחה, אבל ההרגשה שלי היא שנגמרו המציאות בשוק (חברות שמתומכרות ברמת סיכון יותר גבוהה מהסיכון הסביר, למשל אגרות של בנק דיסקונט עם תשואה לא סבירה של 8%+מדד). בסוף קניתי רבינטקס כי הכרתי את השם והיה ברור לי במה היא עוסקת (בין היתר אפודי מגן צבאיים) וגם בגלל שהיא כבר היתה אחרי ה"תספורת", אבל בדרך רפרפתי על אגרות החוב של אקספון והחלטתי נגד הקניה שלהן בגלל שאומנם זו חברת תקשורת (018) בשוק מאוד רווחי, אבל היא כל כך קטנה שעושה רושם שכל רוח קטנה יכולה להפיל אותה.

אבל עכשיו בכל העיתונים הכלכליים כתוב על זה שתדיראן טלקום עשויה לקנות אותה וזה ישפר באופן ודאי את יכולת החזר החוב, הבעיה היא שלפחות כרגע אין אישור לידיעה. האם הדבר הראשון שאני אעשה מחר בבוקר (בהנחה שאצליח להרדם עם השרירים התפוסים שלי) יהיה לקנות אקספון? כרגע יש לי עוד 8 שעות לחשוב על זה, אולי בינתיים יהיה אישור או הכחשה.

(כשאני יושב לכתוב ברור לי בערך איך אני עומד להתחיל, אבל מדי פעם הפוסט כותב את עצמו ונראה בסוף אחרת לגמרי ממה שהתכוונתי בהתחלה. במקור התכוונתי לכתוב על איך שניהול הכסף שלך זה עבודה כמו כל עבודה אחרת וקריאת העיתונים הכלכליים היא חובה מקצועית….)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים