בצרפת הבשמים שלך לא בהכרח שייכים רק לך

לבחורות והגברים המטרוסקסואלים המתכוונים לנצל את השקל החזק לטיול קיץ בפריז ותוך כדאי כך לחדש את מלאי הבשמים שלהם כדאי לקרוא היטב את החלטת בית המשפט הצרפתי שכנס את ebay ב40 מליון יורו בגלל שבאתר נמכרו זיופים של מוצרים של החברות בקבוצות לואי ויטון (המיצרות בין היתר את הבשמים דיון וקנזו), אבל גם בגלל שלא היה לה אישור של לואי ויטון למכור את הבשמים .

עבור מי שלא עוקב אחרי קישורים הפסקה הרלבנטית היא

This ruling came down against eBay on two fronts. The court faulted the online company for "guilty negligence," for not doing enough to prevent fake goods from being sold on its site. The court also ruled that eBay was responsible for the "illicit sale" of perfumes from the LVMH empire, which can be sold only through the brands' "selective distribution networks."

מסתבר שבצרפת רק לסוחרים מורשים מותר לסחור בבשמים ואם יש לך בושם שאינך מעונין בו תוכל למכור אותו רק אחרי שתקבל אישור מהחברה….

דרך אגב מהתקציר לחלוטין לא ברור האם בית המשפט החליט להתעלם רק מהעובדה שebay עצמה לא מוכרת כלום אלא רק מספקת זירת מסחר, או שבמודע התעלם מכך שרב מוחלט של הקונים והמוכרים שם אינם צרפתים ולכן אין שום הגיון להחיל עליהם את החוקים הצרפתיים? או שהפיצוי הוא לפי הערכת המכירות בגרסא הצרפתית שלה?

ונסיים בפינת היעוץ המשפטי. יש לי בושם של קנזו, האם מישהו יכול להפנות אותי לאתר שמסביר את כל החוקים החלים עלי בגלל שאני משתמש בו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים