גיא גרימלנד הוא העיתונאי הדביל של השבוע

אני בטוח שהוא רואה את עצמו באור אחר לחלוטין אבל בשבילי גיא גרימלנד הוא כתב ה"לייף סטייל" של הטכנולוגיה הישראלית. הוא שמאלצי, נמלץ, מחניף ובאופן כללי מלקק לכל סלב טכנולוגי. ומה בקשר לסיקור טכנולוגיה אמיתית? כמו רב כתבי המחשבים בארץ הבנה טכנולוגית זה לא ממש הקטע שלו.

עד פה כל הדברים ידועים לכל מי שטורח לקרוא את מדור הIT המלא אי דיוקים (במקרה הטוב) של הדה-מרקר, אבל היום הוא פרסם כתבה על חברת סידו המספקת תוכנות לעזרה בהתקנות תוכנות באירגונים ומקריאה ראשונה עושה רושם שבאיחור של 10 שנים המציאה מחדש את תוכנות שיכפול הכוננים הקשיחים מסוג הghost. כמובן שהמוצרים של החברה הם די שונים …. פרס דמיוני ינתן למגיב שיבין מה החברה באמת עושה!

4 תגובות “גיא גרימלנד הוא העיתונאי הדביל של השבוע”

  1. מאחר שהיית הכי קרוב אתה רשאי לפנטד חופשי על מסך, ואם תרצה המלצה שלי אצל אפי גם אין בעיה.

    בכל אופן החברה עוסקת למעשה בportability, כך שאדם יכול לקחת בקלות את סביבת העבודה שלו על כונן נייד או כרטיס זיכרון ולהתחבר ללא צורך בהגדרות נוספות למחשב אחר ולעבוד כאילו שהיה במחשב המקורי.
    למעשה היא מיצרת מערכת קבצים וירטואלית שמעליה מתקינים את התוכנות. לא הכי מקורי וגם לא ממש חדשני, אבל יכול להיות נחמד אם זה באמת עובד.

  2. 1. המוצר של סידו עובד לא רע בכלל.
    2. גולת הכותרת בכתבה היא תיאור החברה בבוקסה. מתחרות: מיקרוסופט וVMWARE ???? איך גרימלנד אכל את הפתיון שזרק לו מנהל השיווק….

  3. חה חה חה
    להגיד על גיא שהוא דביל… זו טיפונת הגזמה.

    הוא באמת אחד העיתונאים הטובים שייש והיו בתחום ההייטק והטכנולוגיה (ותאמין לי שאני עוקב אחרי כולם כבר בערך 15 שנה) ואולי פה ושם ייש לו כמה נפילות (בעיתונות זה תמיד ככה) אבל… הוא רחוק רחוק מלהיות דביל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים