לכבוד הגשם וובסטר זוכה בחלוקה לערוצים

פחות מארבע מאות ערוצים נקראים כרגע על ידי הגרגרן ואין שום ספק שלצרוך ממנו מידע זה כמו לשתות מים מברז כיבוי אש (לא זוכר של מי זכויות היוצרים על הביטוי). בשביל לחלק את שטף המידע למנות יותר קטנות יצרתי ערוצים המנסים לאגד תוכן מאתרים שלטעמי יש ביניהם דמיון מסוים בתוכן. כן, אני הייתי מספיק מגלומן בשביל לנסות לקטלג בלוגים, משימה שרק אדם לא שפוי יקח על עצמו ;).

עדיין לא סיימתי את הממשק לכל הערוצים שאני מתכנן (בברור כרגע חסר ערוץ אקטואליה) אבל אתם מוזמנים להכנס לוובסטר ולהשאיר פה הארות והערות.

9 תגובות “לכבוד הגשם וובסטר זוכה בחלוקה לערוצים”

  1. גררר. לא נעים לי לכתוב ביקורת אחרי שישבת ועבדת קשה, אבל הממ, זה פשוט לא. נראה שהחלוקה יוצאת מנקודת הנחה שבלוגרים כותבים פחות או יותר על נושא אחד, ואם יש להם כמה נושאים אז זה "הכל אישי"… (!)

  2. או סוף סוף מישהו עושה מעשה חכם! משימה לא קלה לקחת על עצמך אבל חשובה מאין כמוה!
    יתכן שהחלוקה שלך מוזרה קצת, נראה כאילו היא לא מחלקת את כלל הבלוגים בצורה פחות או יותר שקולה, אני משערת שאתה יכול אולי להעזר באינדקסים אחרים כמו http://www.rssfeeds.co.il שכבר יש להם קטגוריות (למרות שגם הם עושים טעויות, הקטגוריה "בלוגים" למשל מגוחכת) אבל כמובן שהחלוקה מאוד תלויה בכמה קטגוריות אתה מרשה לעצמך להגדיר בסופו של דבר.

  3. כרמית, כל ביקורת יותר טובה מהתעלמות.

    בסופו של דבר הכוונה היא לחלק לקטגוריות על בסיס הקטגוריות שתחתן המאמרים מקוטלגים בבלוגים. זה פשוט יחסית לעשיה בבלוגים מבוססי וורדפרס וידרוש קסם בשביל בלוגים ברשימות, תפוז וישרא.

    כרגע הקיטלוג הוא לפי ההתרשמות שלי מהבלוג בלי לנסות להתחכם יותר מדי.

    canna, הרעיון הוא שלקטגוריות יהיה מספיק "בשר". רעיונות יתקבלו בברכה.

  4. לא שזה רלוונטי לגבי הבלוג שלי – אבל שקלת לשים בלוג בכמה קטגוריות ובכך לפתור את הבעיה של מיתוג בלוג בנושא אחד? (אם כבר עשית זאת, קבל סליחתי מראש).

  5. אני מקווה שאני יכול לשאול כאן שאלה שלא נוגעת לקטגוריות (אגב – כל היוזמה הזאת מאוד ברוכה ותודה רבה גם על הוובסטר עצמו וגם על הקטגוריות)…

    יש לי בעית תצוגה ב IE7 של הוובסטר – הוא חותך את הטבלה מימין כך שלא רואים את ספרת האחדות בתאריכים ובשעות – אפילו לא בגלילה!).

  6. אני מבינה ולא מבינה איך העסק עובד. חיפשתי את הבלוג של עצמי (למשל) ולא מצאתי אותו באף ערוץ. האם זה בגלל שאני נותנת לקטגוריות שלי שמות מוזרים? ועוד בלוגים שאהבתי אני לא מוצאת בקטגוריות ולא יודעת למה. אני אמתין בסבלנות לסיום העבודה שלך, אולי.

  7. הn, לא נעים להגיד, אבל הקיטלוג הזה זה עבודה קשה ואני כבר רואה שזה לא שיטת העיצוב הנכונה מבחינת הממשק. כרגע מה שמוצג הוא מעין חצי עבודה, כלומר לא כל הקטיגוריות (וממש התפלאתי שאף אחד לא העיר על העיצוב הנורא).

    בעיקרון קיטלגתי את אספקלריה תחת "רוחני" ואם תגלשי ל http://webster.marksw.com/tag/spiritual תראי את הפוסטים ממנו, פשוט עדין לא הוספתי קישור לקטגוריה.

    כן זה עדיין אלפא וצריך להתיחס לכל האתר הזה בסבלנות וסובלנות.

  8. רונן, תודה. אתה מוזמן להשאיר פה או בכל מקום אחר בבלוג הערה על כל דבר שנראה לך טעון שיפור באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים