איזה חלק מהמילה "ללא" לא מבינים בבנק הבינלאומי

היום גיליתי שכנראה חציתי את הקו הבלתי נראה שמפריד בין להיות לקוח רגיל ללקוח שהבנק רוצה להיות נחמד אליו. חבל שהנחמדות של הבנק עלתה לי כסף.

ביום חמישי השתחררו לי מספר פקדונות פק"מ ועוד לפני שהספקתי להגיד "יש לי כסף זמין" ראיתי דרך אתר האינטרנט של הבנק שהם חודשו באופן אוטומטי. הייתי די נבוך כי אני בדרך כלל מקפיד לא לתת לבנק לבצע שום פעולה באופן אוטומטי, ולכן בכל פעם שאני מפקיד כסף לפק"מ דרך האתר אני מקפיד לסמן את התיבה שכתוב עליה "ללא חידוש". האם יתכן שטעיתי? לא סביר במיוחד. האם יתכן שיש באג במערכת? גם לא ממש סביר.

לא היתה לי בררה והיום בבוקר הלכתי לבנק לברר את הענין. מסתבר שיש להם לקוחות שכועסים כאשר הבנק לא מחדש את הפק"מים בצורה אוטומטית ולכן כאשר הם ראו את כמות הכסף האדירה שנפרעה לחשבון שלי (הלוואי) הם ניסו ליצור איתי קשר בטלפון ומאחר ולא עניתי הם הפקידו את הכסף מחדש. אני רוצה לתת פרס מיוחד לאותה פקידה שלא חשבה שאם כבר עושים דבר כזה, אז צריך לאחד את ארבעת הפק"מים בשביל לקבל את הריבית הגבוהה ביותר ושיהיה תאריך יציאה אחיד.

אחרי שיחה מנומסת וקצרה עם הפקידה סיכמנו שלמרות שהטעות היתה של הבנק אני אאבד שני ימי ריבית (שישי ושבת) אקבל ריבית נמוכה יותר על הפקדה שאני רציתי לעשות (כי היא לא נעשתה דרך האינטרנט) והבנק יעשה לי טובה ולא יגבה ממני קנס על שבירת הפקדונות שהוא יצר לי ללא אישורי. בסך הכל אני חושב שהפסדתי 50 שקל אבל מצד שני איש בבנק לא טרח אפילו לנסות להגיד סליחה.

50 שקל הם בסופו של דבר כסף קטן. מה שמעצבן אותי באמת זה (וסליחה על הצעקה)

אם מעל סכום מסוים אתם בכל מקרה מחדשים באופן אוטומטי, למה אתם בכלל יוצרים את האשליה שיש אופציה לפיקדון ללא חידוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים