גם לנשים יש מוח והן יודעות להשתמש בו

בועז כהן וחנן כהן משחקים (בעזרת עדת מעריצות פעילה) את המשחק השוביניסטי הישן הנקרא "נשים לא אוהבות מין". במסגרת המשחק הזה צריך להמציא תירוצים למה, למרות שהן לא אוהבות מין, בסופו של דבר הן מקימות יחסי מין.

בועז טוען שהחיילים האכזריים ניצלו את הילדה (למעשה הוא טוען שכל מין בבסיס צבאי שאינו מוגבל לפרטנר אחד הוא אונס), בעוד שחנן טוען שהכל נובע מהזנחה של ההורים שלה, ואין איש (מלבדי כנראה) שיקום ויטען שאולי הילדה כבר מספיק בוגרת (לפחות בעיני עצמה) בשביל להחליט מה לעשות עם הגוף שלה. בואו נניח לרגע שלילדה יש חבר אחד, והיא נכנסת להריון ממנו ובאופן טבעי היא רוצה להפיל את התינוק. האם גם במצב הזה היא היתה צריכה אישור מחיל האויר (מאחר שהתעברה בתחומי הבסיס), או מההורים?

אני כבר רחוק מהגיל הזה, אבל הכרתי כמה ילדות שלא הייתי מתפלא אם בגיל 14 כבר היה להן ניסיון מיני עם מספר רב של פרטנרים.

5 תגובות “גם לנשים יש מוח והן יודעות להשתמש בו”

  1. עוד דמגוג. אכן, גם לנשים יש מוח והן יודעות להשתמש בו, אבל ילדה בת 13 היא לא אישה. קשה לי להאמין שאתה חושב שילדה בכיתה ו'-ז' מסוגלת להפעיל שיקול דעת סביר שיוביל אותה למקנה שלקיים יחסי מין עם 35 גברים מבוגרים ממנה זה דבר טוב. יכול להיות שבהתחלה, היא חשבה בתמימותה שהיא רוצה את זה. זאת בדיוק הנקודה בה גבר שמבוגר ממנה ב-10 שנים (שלא לומר ב-20) היה צריך לעצור ולהגיד לה "את עושה טעות", ובטח שלא להזמין 5 מחבריו הטובים לנסות גם.

    וואלה? הכרת כמה ילדות שלא היית מתפלא אם בגיל 14 היה להן נסיון מיני עם מספר רב של פרטנרים? אני מקווה שפגשת אותן בגיל 18 או 20, ושהניחוש שלך לגבי גיל 14 הוא רק ניחוש, וניחוש די עלוב. אם הכרת ממש ילדה בת 14 שידעת שיש לה נסיון עם מספר רב של פרטנרים ולא אמרת או עשית דבר (כמו למשל לשוחח איתה או עם הוריה), אתה אשם לא פחות מכל אלה ששתקו בבסיס הצבאי.

  2. הסיפור לא קשור לשאלה האם נשים אוהבות מין, עד כמה שאני יודע הן אוהבות. הוא לא ממש קשור לגיל ההתנסות המינית, והוא לא קשור לפיקוח ההורים. לדעתי הוא כן קשור לתופעת ה"חבר מביא חבר" ביחסי מין, ולקשר השתיקה. בסיס צבאי הוא כר נרחב לפעילות כזאת. (כמו גם כתות תמהוניות, חבורות רחוב, ובמדה מסוימת אפילו קיבוצים). כאשר מתנגדים לתופעה בכל אחד מהגופים הנ"ל, אל אחת כמה וכמה מתנגדים בארגון בו יש אחריות מכח החוק למפקד הבסיס, יש היררכיה – קשה להיות בו "מלשין"
    אין לי ספק שיש בחורות שמקיימות יחסים בגיל 14 אבל אצלן על פי רוב זה באמת מבחירה אישית וכחלק מהשתייכות לקבוצת הגיל שלהן.(חברים מבי"ס למשל)
    מה שקרה בחיל האוויר הוא חריג בכל קנה מידה וחבל שאתה מנסה להצדיקו.

  3. אתה לא פחות גרוע מהם.

    תתבייש לך.

    כמובן שלנשים יש מוח והן גם מיטיבות להשתמש בו,
    אך בגיל 13 אין עוד כל שיקול דעת.

    כשבחורה בשונה מגבר מקיימת יחסי מין, יש לכך השפעה ברובד הנפשי,
    לכן אין שום סיכוי שאחרי החוויה המזעזעת הזו בפעם הראשונה, הייתה מעוניינת ונתנה את הסכמתה להמשיך להידפק בידי כל הבסיס.

  4. שיהיה ברור: ילדים של היום זה לא ילדים של פעם, ומי שטוען אחרת בטון צדקני כמו המגיב שמעל לא יודע על מה הוא מדבר בגלל שהוא מבוגר מדי, או בגלל שבתיכון ובחטיבה הוא היה וואחד חנון לא מקובל. ואני אומר את זה כאחד שסיים תיכון רק לפני 3 שנים.

    ילדים בני 15 ובני 14 עושים סקס באופן חופשי היום. ולא סתם סקס, גם אורגיות. אז נכון, זה לא כולם, ואולי גם לא הרוב. אבל מספיק. החברה שלי איבדה את בתוליה בגיל 13 בנסיבות מפוקפקות. אחת מהחברות שלה מצצה לחבר שלה מול כל החברים שלו, שהסתכלו בעניין רב כמובן. מישהו שהכרתי היה מנהל המון אורגיות עם המון בחורות שונות בגיל 16. אני יודע, כי הייתי באחת, וככה איבדתי אני את בתוליי. וזה מבלי להזכיר שבשכבה שלי, לכל כוסית היה חבר חייל כבר בכיתה ז', ושבאופן אישי אני יודע על הרבה בנות שעשו הרבה דברים. ואני מדבר על גילאי 13-14.

    בקשר לילדה הזאת, אני לא יודע אם היא נאנסה או לא. סביר להניח שהיתה פה מידה לא מועטה של ניצול שהיא פשוט לא היתה מודעת לו. אבל לשלול לחלוטין את האפשרות שהיא פשוט לא הרגישה כל כך רע עם זה, שאולי היא רצתה סקס? פחח. את זה יטען רק מי שלא מכיר נערים ונערות היום. לפחות לא את הסוג הטוב.

  5. fietsen, אני חושש שלא התכוונתי להצדיק או לזכות איש, אלא להצביע על כך שיש אפשרות שמעבר לעברה הברורה של האינוס מפעת גיל הילדה, לא נעשתה פה עברה "מוסרית", אלא רק עברה על מה שאתה ואני מחשיבים כטעם טוב והתנהגות תרבותית מינימלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים